„Čiop Čiop“ prekės ženklo pozicionavimas


Marketingo analizė.

Prekės ženklo pozicionavimas. Pozicionavmo strategija. Pirmojo rinkoje produkto strategija. Demografinė strategija. Emocinis išskirtinumas. Racionalus išskirtinumas.


„ČIOP ČIOP“ pozicionuoja save kaip prekės ženklas, kuris turi nestandartinių idėjų renginių organizavime, kulinarijos mokymuose, nepriekaištingai aukštos kokybės aptarnavimo sferoje bei siūlo pačios aukščiausios klasės ingredientus savo virtuvei. Prekės ženklo privalumas yra šiuolaikiškai atrodantis ir modernus įmonės vizijos. „ČIOP ČIOP“ siekia sukurti aukštos kokybės pasiūlą, kurį džiugintų kiekvieną klientą sugrįžti ir praleisti savo laisvalaikį. Įmonė UAB „Kinkanas“ priklausantis prekės ženklas „ČIOP ČIOP“ užtikrina vartotojus itin aukštą paslaugų kokybę, kuri yra pirmoji ir išskirtinė Baltijos šalyse.

Įmonė dirba tik su profesionaliais pasaulio virtuvių šefais ir įvairiausių šalių, kurie nepriekaištingai siūlo susipažinti su pasaulio virtuvės gamybos principais.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Marija
  • 2 puslapiai (413 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 13 KB
  • „Čiop Čiop“ prekės ženklo pozicionavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
„Čiop Čiop“ prekės ženklo pozicionavimas. (2017 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/ciop-ciop-prekes-zenklo-pozicionavimas.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 20 d. 05:29