Cirkuliacinė tepimo sistema laboratorinis darbas


Laivybos laboratorinis darbas. Praktinis darbas Nr. Cirkuliacinė tepimo sistema. Sistemos sudedamosios dalys.


Tepimo sistema su „sausu“ karteriu, kai pagrindinės alyvos atsargos yra atskiroje cisternoje, kuri yra po karteriu (dvigubame dugne), į ją alyva suteka iš karterio specialiais vamzdžiais.

Tepimo sistema su „šlapiu“ karteriu yra paprastesnė nei sistema su „sausu“ karteriu. Alyva tepimo sistemoje su „šlapiu“ karteriu greičiau užteršiama dujomis ir degimo produktais, prasiveržiančiais pro stūmoklio žiedus. Alyvos kiekis sistemoje su „sausu“ karteriu yra gerokai didesnis, todėl ji lėčiau sensta, nes jos darbinis ciklas yra 4-8 kartai per valandą, o sistemos su „šlapiu“ karteriu – 30-40 kartų per valandą. Sistema su „šlapiu“ karteriu naudojama greitaeigiuose, mažo ir vidutinio galingumo varikliuose. Sistema su „sausu“ karteriu – laivo pagrindiniuose galinguose tronkiniuose ir kryžgalviniuose varikliuose, kurių apsukos yra mažos ir vidutinės.

Alyvai tiekti į cilindro įvorių darbinį paviršių naudojami daugiaplunžeriniai aukšto slėgio alyvos siurbliai – lubrikatoriai. Kiekviena plunžerinė pora skirta konkrečiam tepimo taškui, tiekia alyvą atskiru vamzdeliu per negrįžtamą vožtuvą į įvorės veidrodį, kai slėgis – 5,0-8,0 MPa.

Cirkuliacinė tepimo sistema laboratorinis darbas. (2015 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/cirkuliacine-tepimo-sistema-laboratorinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:21