Civilės paskirties bepiločio olaivio konstrukcijos tyrimas bei perspektyvų analizė


Aviacijos referatas. Civilės paskirties bepiločio olaivio konstrukcijos tyrimas bei perspektyvų analizė. Įvadas. Konstrukcijų apžvalga. Konstrukcijų pritaikymas civiliuose bepiločiuose orlaiviuose. Išvados.


Nuo pat aviacijos pradžių buvo bandymų sukurti orlaivius, kurie galėtų skristi be piloto. Pasak enciklopedinio karybos žodyno Bepilotis orlaivis – autonomiškai arba nuotoliniu būdu valdomas orlaivis be įgulos. Pats pirmasis bepilotis orlaivis buvo sukurtas 1916 metais Arčibaldo Lou (Archibald Low). Tačiau iki antrojo pasaulinio karo bepiločiai orlaiviai nebuvo labai paplyte. Antrojo pasaulinio karo metais bepiločiai orlaiviai daugiausia buvo naudojami priešlėktuvinių pabuklų įguloms treniruoti. Po antrojo pasaulinio karo bepilotė aviacija vistėsi ganėtinai sparčiai, tačiau jos privalumai buvo menkinami. Tik 1991 Audros dikumoje misijos metų bepiločiai orlaiviai aprodė visus savo turimus privalumus. Nuo to laiko, galima sakyti, prasidėjo nauja bepiločiu orlaiviu vysimosi era.

  • Aviacija Referatai
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (1252 žodžiai)
  • Aviacijos referatai
  • Microsoft Word 128 KB
  • Civilės paskirties bepiločio olaivio konstrukcijos tyrimas bei perspektyvų analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Civilės paskirties bepiločio olaivio konstrukcijos tyrimas bei perspektyvų analizė. (2013 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/civiles-paskirties-bepilocio-olaivio-konstrukcijos-tyrimas-bei-perspektyvu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:44