Coca-cola kompanija


Marketingo referatas. Įvadas. “Coca-colos” kompanijos istorija. Evoliucija. Populiarumas. “Coca-colos” tobulėjimas. “Coca-cola” vs. “Pepsi”. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Pasaulyje mažai žmonių, kurie nežinotų “Coca-colos” kompanijos. Ši įmonė yra labiai populiari ne tik savo prekiniu ženklu, bet ir gėrimo skoniu. Jau nuo seno yra susikūrusi, po truputį tobulėjo, didino savo žinomumą, o šiai dienai galima teigti, kad būtent šis ženklas yra pasaulio populiariausių ženklų tarpe.

Darbo tikslas – išanalizuoti Coca-colos kompanijos veiklą.

Darbo uždaviniai:

•Išsiaiškinti Coca-colos istoriją;

•Aptarti įmonės veiklą;

•Išskirti kompanijos veiklos sėkmes;

•Aptarti tobulėjimą ateityje.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1571 žodis)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 387 KB
  • Coca-cola kompanija
    10 - 2 balsai (-ų)
Coca-cola kompanija. (2014 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/coca-cola-kompanija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:03