Coca cola marketingas


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Coca cola atsiradimo istorija. Vizija,misija,vertybės. Verslo kryptys ir produktai. Išskirtinumas ir unikalumas. Coca cola marketingas. Kompanijos situocija rinkoje. Marketingo strategija. Socialinė veikla.


Pagrindinė reklamos užduotis yra įtikinti vartotoją,kad tam tikras produktas jo poreikius patenkina geriau ir efektyviau nei konkurentai.Nors ir Coca cola atlieka tuos pačius poreikius,tačiau jie nori įrodyti,kad patenkina skirtingus socialinius poreikius ir emocinius.Taip Coca cola išsiskiria savo produktu iš kitų ir tą išskirtinumą pateikia kaip pirkimą.

Coca cola per šventes stengiasi sugalvoti žaidimų,,pirk 2 buteliukus Coca cola ir laimėk Kalėdinį žaisliuką“.Išskirtinumas yra tame,kad ji yra jau tiek metų ir ,,Pepsi“ ir kt. Stengiasi pranogti Coca cola ,tačiau jiem nepavyksta,nes nežino tikrojo Coca cola sudėties.

Coca cola marketingas. (2015 m. Sausio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/coca-cola-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:17