„Coca Cola“ prekės ženklo analizė


Marketingo analizė.

Įmonės pristatymas. Logotipo analizė. Įmonės tikslinė auditorija. Konkurentų analizė. Branding’as. Marketingo strategija.


Kontūrinis buteliukas - 1915m. Coca-Cola kontūrinio buteliuko prototipą sukūrė dizaineris Alexanderis Samuelsonas.

Fontano taurė - 1929m. Debiutuoja varpelio formos Coca-Cola fontano taurė.

Yra ir skardinėse - 1960m. Coca-Cola tampa pirmu produktu, kuris pavaizduotas ant "Time" žurnalo viršelio.

Logotipą sudaro tik dvi spalvos, tai atitinka pagrindinėms sėkmingo paslaugos ženklo kūrymo taisyklėms. Vyrauja raudona ir balta spalvos.

MISIJA – atnaujinti pasaulį; įkvėpti optimizmo ir laimės akimirkas; sukurti vertę ir padarytį skirtumą.

VIZIJA – Žmonėms – tapti puikia vieta dirbti, kur žmonės yra įkvėpti būti geriausiais. Partneriams – ugdyti klientų ir tiekėjų tinklą, kartu sukurti abipusią, ilgalaikę vertę. Planetai – atsakingas pilietis, kuris padeda kurti ir remti tvarias bendruomėnes. Nauda/pelnas – maksimaliai padidinti pelną akcininkams, tuo pat metu atsižvelgiant į jų bendrą atsakomybę.

VERTYBĖS – susikaupti ties marketingu; vikriai ir greitai dirbti; elgtis kaip valdytojai; būti geriausia rūšis.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Jelena
  • 10 puslapių (1532 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 1484 KB
  • „Coca Cola“ prekės ženklo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
„Coca Cola“ prekės ženklo analizė. (2017 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/coca-cola-prekes-zenklo-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 23 d. 05:45