Coca-cola prekės ženklo neigiama ir teigiama įtaka pardavimams


Coca cola prekinis zenklas. Coca cola zenklo istorija. Coca cola prekes zenklo istorija. Coca cola prekes zenklas. Prekes zenklo poveikis. Projektas paie coca cola. Coca cola neigiamas poveikis. Neigiama coca cola itaka. Prekes zenklo sekmes istorija. Coca cola prekinio zenklo naudojimas.

Vadybos referatas. Įvadas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo funkcijos. „coca- cola„ prekės ženklo istorija. „coca- cola“ prekės ženklo įtaka pardavimams. „coca- cola“ prekės ženklo neigiama įtaka pardavimams. „coca- cola“ prekės ženklo teigiama įtaka pardavimams. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


. coca- cola prekės ženklo neigiama įtaka pa jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais ženklais ar užrašais. Geros prekės ženklinimas tam tikru simboliu ar pavadinimu leido gamintojams didžiuotis savo produktais, o vartotojai galėjo atpažinti jiems patinkamą produktą. Prekių ženklai buvo naudojami tam, kad pirkėjas, įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą kartą ieškodamas, galėtų lengviau atpažinti to paties gamintojo produkciją.

Prekės ženklo svarba sparčiai auga. Dėl vartotojų poreikio individualizavimo, globalizacijos procesų gausėja produktų, kurie labai panašūs savo funkcijomis, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena iš svarbiausių prekių identifikavimo priemonių, o įmonei- konkurenciniu pranašumu.

Pirkėjai renkasi geriau žinomą prekės ženklą ir yra už tai pasirengę mokėti daugiau, nes pats prekės ženklas turi savo vertę, taip padidindamas prekės kainą. Pirmaujantis paskutinius kelis metus yra cocdarbo tikslas: surinkti ir sugrupuoti reikiamą informacijau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais ženklais ar užrašais. Geros prekės ženklinimas tam tikru simboliu ar pavadinimu leido gamintojams didžiuotis savo produktais, o vartotojai galėjo atpažinti jiems patinkamą produktą. Prekių ženklai buvo naudojami tam, kad pirkėjas, įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą kartą ieškodamas, galėtų lengviau atpažinti to paties gamintojo produkciją.

Prekės ženklo svarba sparčiai auga. Dėl vartotojų poreikio individualizavimo, globalizacijos procesų gausėja produktų, kurie labai panašūs savo funkcijomis, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena iš svarbiausių prekių identifikavimo priemonių, o įmonei- konkurenciniu pranašumu.

Sėkmingas prekės ženklas yra tarsi vėliavnešys, nes jis duoda aiškius signalus apie gamintojo ar prekės ženklo pozicijos tvirtumą, patikimumą, jis suteikia įmonėms konkurencinių pranašumų, suteikia pagrindą prekėms įsilieti į tarptautines ar globalias rinkas.

Mokslinėje literatūroje galima rasti įvairių prekės ženklo apibrėžimų. Pasak kotler ph. , turner r. E. , prekės ženklas- tai vardas, terminas, ženklas, simbolis, dizainas ar jų kombinacija, kurios tikslas identifikuoti prekes ar paslaugas iš pardavėjų grupės, išskirti ją iš konkurentų.

Pasak pranulį v. , pajuodį s. , urbonavičių s. , ir virvilaitę r. , prekės ženklas- tai žymuo, kuriuo viprekės ženklas naudojamas rinkoje dėl įvairių priežasčių.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 12 puslapių (1986 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Coca-cola prekės ženklo neigiama ir teigiama įtaka pardavimams
    10 - 1 balsai (-ų)
Coca-cola prekės ženklo neigiama ir teigiama įtaka pardavimams. (2010 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/coca-cola-prekes-zenklo-itaka-pardavimams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:04