Cocacola rinkodaros skirtumai skirtingose šalyse


Marketingo skaidrės. Rinkodaros skirtumai. jav, kinijoje ir Lietuvoje. „COCO-COLA“ Atsiradimo istorija. Coco-cola. Produktai. Rinkos pasirinkimas. Rinkodara jav. Rinkodara Kinija. Rinkodara Lietuva. Rinkodaros skirtumai. Rinkodaros skirtumai. išvados. Rinkodaros skirtumai. Vartotojų tipų skirtumai.


Pranešimo objektas : „Coca-Cola“ kompanija tarptautinėje rinkoje Tikslas : pristatyti “Coca-Cola” kompanijos rinkodaros skirtumus Uždaviniai: pristatyti kompanijos dukterinių įmonių rinkos ypatumus, išsiaiškinti skirtumus, pateikti išvadas.

Šiandien „Coca-Cola“ yra labiausiai geriamas troškulį malšinantis gėrimas. Kiekvieną dieną žmonės visame pasaulyje išgeria per 1,5 milijardo „Coca-Cola“ skardinių ar buteliukų.

Socialinė-kultūrinė aplinka - didelio masto imigracija - labai įvairių etinių grupių ir kultūrų gyventojai - gana aukštas gimstamumo rodiklis ( 0,89 proc.) - dominuoja protestantų religinė bendruomenė , daugelis amerikiečių save laiko krikščioniais - šalis garsėja kaip didžiausia greito maisto gamintoja ir vartotoja - gyventojai yra linkę į nutukimą , neaktyvų gyvenimo būdą - vartotojų teisės griežtai ginamos įstatymų. Konkurencinė aplinka - vietinėje rinkoje konkuruoja „Coco-colos“ ir „Pepsi“ kompanijos.

Politinė aplinka - nelabai stabili lyginant su JAV ir Europos valstybėmis - ilgą laiką izoliuota rinka - mokesčių politika nėra labai patraukli užsienio kapitalui Ekonominė aplinka - viena sparčiausiai besivystanti šalis - pragyvenimo lygio skirtumai tarp miestų ir kaimų - didėjanti gyventojų perkamoji galia.

Socialinė-kultūrinė aplinka - tankiausiai apgyvendinta šalis pasaulyje - religija budizmas, islamas ir kt. - intelekto nuosavybės problema - pigi darbo jėga - milžiniška migrantų socialinė grupė - netobuli vartotojų teisių gynimo įstatymai Konkurencinė aplinka - konkurencija rinkoje tarp „Coco-colos“ , „Pepsi“ ir vietinės „Janlibao“ kompanijų.

Politinė aplinka – palanki užsienio investuotojams Ekonominė aplinka – priklausoma nuo euro zonos Socialinė-kultūrinė – vidutinis pragyvenimo lygis , palyginus su Vakarų Europos šalimis pigi darbo jėga Technologinė aplinka – priklausoma nuo užsienio investicijų Teisinė aplinka – sureguliuota Konkurencinė aplinka – vietos gaiviųjų gėrimų gamintojai : „Sellita“ , „Rasa“ ir t.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (789 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 362 KB
  • Cocacola rinkodaros skirtumai skirtingose šalyse
    10 - 4 balsai (-ų)
Cocacola rinkodaros skirtumai skirtingose šalyse. (2014 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/cocacola-rinkodaros-skirtumai-skirtingose-salyse.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:31