Coffee inn rinkos analizė


Kavines pest analize. Coffee inn strategija. Kavine kaip pritraukti klientus. Kavines rinkos tyrimai referatas. Kavos rinkos lietuvoje analizės rezultatai. Kavos rinkos tyrimų kursinis darbas. Coffee inn kaviniu skaicius. Coffee inn analize.

Vadybos kursinis darbas. „coffee inn“ kavinių tinklo rinkodaros analizė. Įvadas. „coffee inn“ kavinių tinklo rinkodaros analizė analitiniu aspektu. Teoriniai sprendimai. Rinkodaros samprata. Klientų srauto organizavimas. Klientų lojalumo sąvoka. Antrinių duomenų analizė. Įmonės aprašymas. Konkurentų analizė. Pest analizė. Jėgų analizė. Ssgg analizė. Tyrimo hipotezės. „coffee inn“ kavinių tinklo rinkodaros analizės tyriamoji dalis. Tyrimo rezultatai. Tyrimo apibendrinimas. Projektinė dalis. Išvados. Summary. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. Pasirinkta tema yra ypač aktuali šiuolaikiniame pasaulyje, kadangi kavinių skaičius, kuriuose pateikiamos įvairaus skonio kavos, vis didėja. Ši tendencija susijusi su vis greitėjančiu gyvenimo tempu dideliuose miestuose. Žmonės skuba ryte į darbus, mokslus, veda vaikus į darželius ir nespėja atsigerti puodelio kavos namie, todėl labai patogu nusipirkti gardžios kavos, skubant, tiesiog vienoje iš miesto gatvių.

Panašių, kavą gaminančių, kavinių tinklų skaičius vis didėja ir savininkams tampa vis sunkiau pritraukti klientus, o ypač sunku užsiauginti lojalius klientus ar garantuoti pastovių klientų srautą. Taip pat tokioje verslo aplinkoje svarbu išsiskirti, turėti savo išskyriamajį bruožą ir nudžiuginti vartotojus geru bei kokybišku aptarnavimu, tam kad galėtum konkuruoti rinkoje.

Darbui atlikti pasirinkau „Coffee Inn“ kavinių tinklą kaip nagrinėjamą objektą, nes šios kavinės Lietuvoje atsirado pirmos, o tik vėliau buvo įsteigtos kitos panašaus pobūdžio kavinės.

Darbo problema. „Coffee Inn“ kavinių tinklo klientų lojalumo trūkumas.

Laikui bėgant Lietuvoje atsirado keli kavinių tinklai, kurie specializuojasi tik kavos gamyboje. Nors kavą geriančių žmonių skaičius vis didėja, tačiau, norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, svarbu turėti lojalius klientus, bei užsitikrinti pastovų vartotojų srautą. Kadangi pateikiamas kavų asortimentas, kiekviename rinkoje veikiančiame tinkle, beveik nesiskiria – įmonės vadovai suvokia, jog tam, kad pritraukti klientus ir paversti juos lojaliais, reikia kitokių papildomų priemonių, negu naujo skonio kavos.

Tyrimo objektas. „Coffee Inn“ kavinės lankytojų požiūris į kavinę bei jų lojalumo skatinimas.

Darbo tikslas: Išnagrinėti įmonės rinkodaros strategija bei pateikti papildomus sprendimus klientų lojalumui ugdyti.

Coffee inn rinkos analizė. (2013 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/coffee-inn-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:40