Compensa draudimo bendrovės tyrimas


Daudimo tyrimas. Situacijos analizė. Rinkos apžvalga. Demografinė rinkos padėtis. Rinkos poreikiai. Rinkos augimas. Swot analizė. Kvalifikuoti darbuotojai - įmonės komandoje dirba tik profesionalūs , gerai išmanantys savo sritį darbuotojai. Compensa Life. Pagrindinės sėkmės prielaidos. Marketingo strategija. Compensalife vertybės. Marketingo tikslai. Finansiniai tiklai. Tikslinė rinka. Mes vadovaujamės tokia pardavimo taktika. Marketingo kompleksas. Marketingo tyrimai.


Lietuvos draudimo rinkoje labai svarbu būti patikimais klientų partneriais, todėl savo veikloje ši organizacija vadovaujasi pagrindiniais principais:

Galima teigti, kad Compensa Life konkuruoja pagrinde su keliais stambiais konkurentais: Aviva Lietuva, Swedbank Life ir SEB gyvybės draudimas. Kaip matome iš grafiko, Compensa užima didžiausią dalį - 17,9% - pagal naujai pasirašytas įmokas. Tad pastarąjį pusmetį Compensa Life yra lyderiaujanti draudimo bendrovė.

Compensa Life klientus galima suskirstyti į dvi stambias grupes: fiziniai asmenys ir juridiniai asmenys. Organizacijos potencialūs klientai yra visi Lietuvos gyventojai priklausantys amžiaus grupei: nuo gimimo – 70 metų.

Pagal pardavimų pajamas, savo klientus galime suskirstyti į 8 grupes:

Kaip anksčiau buvo minėta, galutiniai Compensa Life paslaugų vartotojai yra visi Lietuvos gyventojai nuo gimimo iki 70 metų amžiaus.

Naujausiais duomenimis šiuo metu Lietuvos populiacija - 3 190 070 gyventojų ir galima sakyti, kad visi jie yra potencialūs Compensa Life paslaugų vartotojai (reikėtų eliminuoti žmonių turinčių 70 ir daugiau metų skaičių), nes ši organizacija teikia specialius paslaugų paketus įvairaus amžiaus žmonėms: „Jūsų vaikui“, „Jūsų ateičiai“, „Jūsų saugumui“, „Jūsų sveikatai“, „Jūsų verslui“. Atsižvelgiama ne tik į amžių bet ir į specifinius poreikius.

Žemiau pateikiame Compensa Life Vienna Insurance Group SE Lietuvos filialo biurų išsidėstymą Lietuvoje.

Remdamiesi žemėlapiu matome, kad Lietuvoje yra 9 filialai tad galime teigti, kad filialų paplitimas gana didelis ir strategiškai išsidėstęs visoje Lietuvoje, tačiau mažiau filialų matyti rytinėje Lietuvos pusėje. Didesnė koncentracija Vilniaus ir Klaipėdos miestuose – ten įsteigta po du filialus. Greičiausiai tokia strategija buvo pasirinkta, nes Vilnius bei Klaipėda vieni didžiausių miestų, turinčių didžiausią skaičių gyventojų. Taip pat kaip vienas iš pelningiausių ir potencialių miestų pasirinktas Kaunas, kuris pasižymi panašiomis savybėmis kaip ir kiti du minėti miestai.

Žmonės ima vis labiau suvokti kaupiamojo gyvybės draudimo svarbą ir galimybes. Draudimą jie pasirenka kaip priemonę pasirūpinti savo artimųjų finansiniu saugumu mirties ar traumų dėl nelaimingų atsitikimų atvejais ir sukaupti lėšų ateities poreikiams. Dažniausiai draudimo rūšis pasirenkama atsižvelgiant į asmeninius finansinius ir rizikos valdymo poreikius.

  • Draudimas Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1889 žodžiai)
  • Daudimo tyrimai
  • Microsoft Word 300 KB
  • Compensa draudimo bendrovės tyrimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Compensa draudimo bendrovės tyrimas. (2015 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/compensa-draudimo-bendroves-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:44