Curriculum kūrimas


Filosofijos skaidrės.

Tikslas. Planas. Pagrindinės Curriculum funkcijos (Niculescu, 2010) bendrosios ir formaliosios. Curriculum funkcijos. (McNeil, Niculescu, 2000). Curriculum kūrimo proceso (atnaujinimo, modeliavimo) metodologinės prieigos (Marsh, 2009). Kurso skyriaus formavimas. (Posner, Rudnitsky, 2006). Skyrius (Posner, Rudnitsky, 2006). Skyrių grupavimas pagal Būsimuosius mokymosi rezultatus pasaulis, konceptai, tyrinėjimas, mokymasis, taikymas. Skyrių grupavimas pagal Esminius mokomuosius akcentus individo ir grupės mokymosi veiklos, stimulai, priemonės. Skyriaus turinio (temų naratyvo) formavimas (Posner, Rudnitsky, 2006). Turinio matrica (Posner, Rudnitsky, 2006). Mokymosi aplinkos efektyvumo veiksniai (Posner, Rudnitsky, 2006). Mokymosi strategijos interakcija tarp mokinių, mokymosi medžiagos ir mokytojų. Mokymas ir mokymasis interesų derinimas (Marsh, 2009). Mokymo ir Mokymosi metodai (Marsh, 2009). Išvados. Literatūra.


Atskleisti pagrindines curriculum funkcijas, skyrių ir turinio temų formavimo, mokymosi strategijų ir metodų parinkimo ypatumus.

Pagrindinės Curriculum funkcijos (Niculescu, 2010). Curriculum kūrimo proceso teorinė samprata: skyrių formavimas, turinio formavimas (temų naratyvo kūrimas), mokymosi strategijos, metodai (Posner, Rudnitsky, 2006; Marsh, 2009).

Kiekvienas kurso fragmentas kuriamas tam tikriems mokymosi tikslams pasiekti. Skyriai sudaromi:.

Skyrius – tai apibrėžtos apimties curriculum fragmentas, kuriam būdingas idėjos, temų, rezultatų ir(ar) mokomųjų akcentų sąryšis. Skyriuje gali būti siekiama vieno ar kelių mokymosi rezultatų (kognityviniai, afektiniai, psichomotoriniai ir/ar kt.). Vieno esminio mokymosi rezultato gali būti siekiama ir keliuose skyriuose.

Tai instrumentiniai akcentai (pvz., vietinio orkestro koncertas), susiję su siekiniais (pvz., sukurti dalykinį laišką). Kriterijai (Goodlad, 1963): padrąsinti mokinius praktikuoti, taikyti žinias, ypač derinti keletą mokymosi veiklų vienu metu; palaikyti ir papildyti mokymosi patirtis, išbandyti įvairius mokymosi stilius, atsižvelgiant į skirtingus interesus (pvz., kelionė į muziejų). Pasirinkti mokomieji aspektai turi koreliuoti su mokymosi rezultatais, mokinių galimybėmis, motyvuoti juos ir būti realūs (realizuojami) (Posner, Rudnitsky, 2006).

  • Filosofija Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (518 žodžių)
  • Filosofijos skaidrės
  • MS PowerPoint 237 KB
  • Curriculum kūrimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Curriculum kūrimas. (2016 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/curriculum-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:26