Dalykinė komunikacija Swedbank banke


Komunikacijų referatas. Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Vidinė ir išorinė komunikacija „swedbank“ organizacijoje. Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. Organizacijos nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai ir žiniasklaida. Tarnybinis etiketas „swedbank“ organizacijoje. Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo normos. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Derybinės situacijos pristatymas. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas ir rezultatas. Priėmimo organizavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas: kiekvienai įmonei svarbu analizuoti savo darbuotojų dalykinį bendravimą su klientais ar tarpusavyje. Būtent dalykinis bendravimas atspindi įmonės „veidą“.

Darbo tikslas. Išanalizuoti ir aptarti dalykinio bendravimo aspektus „Swedbank“ organizacijoje. Darbą sudaro tokios dalys:

1.Trumpa įmonės charakteristika. Nuo pat organizacijos įsikūrimo, jis siekia visapusiškai tenkinti klientų poreikius, skatinti smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą, regioninės reikšmės projektų įgyvendinimą. Svarbiausia organizacijos veiklos kryptis - kreditavimas. Įmonė teikia trumpalaikes paskolas, kreditines linijas, ilgalaikes paskolas ir kt. paslaugas.

  • Komunikacijos Referatai
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (4440 žodžių)
  • Kolegija
  • Komunikacijų referatai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Dalykinė komunikacija Swedbank banke
    10 - 3 balsai (-ų)
Dalykinė komunikacija Swedbank banke. (2013 m. Spalio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/dalykine-komunikacija-swedbank-banke.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:37