Dalykinės komunikacijos efektyvumas


Vadybos skaidrės. Dalykinės komunikacijos efektyvumas. Komunikacijos organizacijoje tikslai. (Moorhead ir Griffin, 1990). Komunikacijos organizacijoje funkcijos (Robbins,1997). Komunikacijos organizacijoje rūšys. Vidinės komunikacijos organizacijoje formos. Vidinės komunikacijos organizacijoje ryšiai. Vertikalioji komunikacija (VK). VK privalumas. VK problemos. Pagrindinės VK problemų priežastys. Kaip išvengti informacijos filtravimo? Informacijos. „Iš viršaus žemyn“. efektyvinimo būdai. Informacijos. „Iš apačios į viršų“. efektyvinimo būdai. Horizontalioji komunikacija. (HK). HK problemos. Efektyvi komunikacija. Komunikacijos efektyvumą lemia. Kas kenkia efektyviai komunikacijai?. (Komunikavimo klaidos). Kaip įveikti komunikavimo sunkumus? Efektyvios komunikacijos. organizacijoje prielaidos. Grįžtamasis ryšys organizacijoje. Tinkamo ir netinkamo grįžtamojo ryšio palyginimas (Luthans, 2005). Individualios komunikavimo kliūtys. Organizacinės komunikavimo kliūtys. Komunikacijos organizacijoje problemos. Efektyvaus bendravimo organizacijoje trukdžiai. Bendravimo organizacijoje gerinimo būdai.


Vidinė (funkcija – direktyvinė, suteikti galimybę vykdyti ir koordinuoti formalias užduotis) Išorinė (funkcija – informacinė) Efektyvus išorinės komunikacijos rezultatas – pozityvus organizacijos įvaizdis.

Vertikalioji komunikacija (VK) – keitimasis informacija tarp skirtingų hierarchinių lygių Horizontalioji komunikacija (HK) – keitimasis informacija tarp vieno lygio organizacijos narių, dirbančių tame pačiame arba skirtinguose padaliniuose .

Pagrindinė funkcija – perduoti nurodymus, instrukcijas, gauti ataskaitas, įvertinti organizacijos būklę.

VK - strateginio valdymo dalis (per grįžtamąjį ryšį vadovai gali planuoti ir koreguoti organizacijos valdymą).

Būtina perduoti informaciją įvairiais kanalais ir stengti ją gauti iš įvairių šaltinių.

Žmonės yra atviresni pranešimams, kurie atitinka jų įsitikinimus, vertybes bei turimus vaizdinius. Žinios, palengvinančios poreikių patenkinimą, priimamos lengviau, nei žinios, to nedarančios. Kai žmonės mato aplinkos pokyčius, jie būna atviresni gaunamai informacijai. Bendra situacija daro poveikį komunikacijai, t. y. pranešimas, kuris atrodo tinkantis vienoje situacijoje, gali būti interpretuojamas kaip netinkamas kitoje. (Luthans, 2005).

Informacijos „iš apačios į viršų“ efektyvinimo būdai.

Nusiskundimų procedūros. Atvirų durų politika. Elektroninio pašto naudojimas. Konsultavimas, nuostatų klausimynai, interviu. Dalyvavimo technikos (galimybė dalyvauti sprendimų priėmime, pasiūlymų dėžutės, tarpfunkcinės komandos, profesinių sąjungų bei vadybos komitetai). Įgalinimo strategijos (darbuotojams  suteikiami resursai, ypač informacijos, reikalingos darbui atlikti, patenkinti klientų poreikius). Ombudsmenas (asmuo, padedantis išsiaiškinti nesutarimus, skundus, rasti tinkamą sprendimą).

Pagrindinė funkcija – koordinuoti atskirų grupių darbuotojų darbą, bendrauti ir bendradarbiauti, spręsti problemas.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (810 žodžių)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 2044 KB
  • Dalykinės komunikacijos efektyvumas
    10 - 7 balsai (-ų)
Dalykinės komunikacijos efektyvumas. (2015 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/dalykines-komunikacijos-efektyvumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:38