Danijos ĮSA inovacijos orentuotos į darnaus vystymosi klausimus


Ekonomikos analizė. Danijos ĮSA inovacijos orentuotos į darnaus vystymosi klausimus. Darnaus vystymosi strategija, priimta 2006 metais, svarbų vaidmenį skiria švietimo ir mokymo sistemai, siekiant darnaus vystymosi plėtojimą. Pagal strategiją. Išvada.


Nors visa švietimo ir mokymo veikla turi potencialą sustiprinti tvaria

plėtrą, pripažįstama, kad siekiant visapusiškai išnaudoti šį potencialą , švietimo veikla , ypač orientuota į tvaraus vystymosi , yra privaloma. Todėl JT Europos ekonomikos komisija parengė atskirą Švietimo, siekiant tvaraus plėtros, strategiją, pripažįstant, kad:

"Darnaus vystymosi švietimas yra visą gyvenimą trunkantis nuo ankstyvos vaikystės iki aukštojo ir suaugusiųjų švietimo. Kaip vertybes, gyvenimo būdą ir požiūrį nustato nuo mažens ,švietimo vaidmuo yra ypač svarbus vaikams. Tvaraus vystymosi švietimas turi būti laikomas "gyvenimo masto" procesu. Tai turėtų prasiskverbti į mokymosi programas visais lygmenimis, įskaitant profesinį švietimą, mokymus pedagogams , ir specialistų ir sprendimų priėmėjų tęstinį švietimą."

  • Ekonomika Analizės
  • 2014 m.
  • 1 puslapis (358 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Danijos ĮSA inovacijos orentuotos į darnaus vystymosi klausimus
    10 - 3 balsai (-ų)
Danijos ĮSA inovacijos orentuotos į darnaus vystymosi klausimus. (2014 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/danijos-isa-inovacijos-orentuotos-i-darnaus-vystymosi-klausimus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:57