„Danske Bank“ įmonės marketingo komplekso analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. Marketingo kompleksas. Danske bank. Organizacinė struktūra. „Danske bank“ marketingo komplekso elementų apibūdinimas. Prekės (paslaugos) ir kainos. Vieta/paskirstymas. Prekių (paslaugų) rėmimas. Išvados. Darbo raktiniai žodžiai. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas – Išnagrinėti „Danske Bank“ pagrindinius marketingo komplekso elementus.

Šiomis dienomis bankas savo klientams teikia daugybę paslaugų. Ateityje banko paslaugų asortimentas tobulės ir bus atrasta dar daugiau įvairiausių paslaugų. O tai labai gera žinia rinkos ekonomikai.

Debeto kortelės - kai naudojami pinigai, kurie buvo įnešti į kortelės sąskaitą banke, galima atsiskaityti visame pasaulyje.

Debit MasterCard jaunimui – kortelės skirtos vaikams nuo 7 iki 14 metų ir jaunimui nuo 14 iki 18 metų.

Debit MasterCard – su kuria galima atsiskaityti visame pasaulyje, mokėti internetu, rezervuoti bilietus ar viešbučius.

Kredito kortelės – galima atsiskaityti visame pasaulyje, pirkti internetu, rezervuoti viešbučius, lėktuvo bilietus, nuomotis automobilį – prestižinė tarptautinė „Danske Bank“ kredito kortelė neribos galimybių.

MasterCard Standard – su šia kortele taip pat galima Atsiskaityti visame pasaulyje nepatiriant jokių problemų.

MasterCard Gold - kartu su šia prestižine kortele banko klientas gauna kelionių draudimą su didesne rizikos norma laisvalaikiui ir „Priority Pass“ kortelę.

MasterCard Platinum - privilegijuota kortelė visame pasaulyje bus asmens statuso ženklas. Įsigijus šią kreditinę kortelę, bankas taip pat papildomai dovanoja „Priority Pass“ kortelę.

Kita paslauga yra draudimas, privatiems ir verslo klientams. O draudimo rūšių yra įvairiausių:

Šio banko apsidraudimu rūpinasi „IF“ draudimas. „IF“ draudimas siūlo draudimo produktus, kurie suteikia išskirtinę apsaugą žmonėms, jų turtui ir tam, kas vertinga žmonių gyvenime. Su šiuo draudimu žmonės gali jaustis ramūs. Jei nutiks kažkas netikėto, nuostolius atlygins greitai ir tiksliai, kad žmonės vėl galėtumėte grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo.

Dar viena labai svarbi ir gyvenimiška kiekvieno banko paslauga yra paskola. Jeigu ne banko siūloma paskola, turbūt mes negalėtume patenkinti savo materialių norų, susimokėti skolų, o gal išankstinių išlaidų. „Danske Bank“ savo klientams siūlo kelių rušių paskolas:

Palūkanos: palūkanas kiekvieną kartą nustato individualiai. Galima pasirinkti kintamąsias arba fiksuotąsias palūkanas.

Palūkanų mokėjimas: parenkamas priimtiniausias palūkanų mokėjimo būdas (linijinį arba anuiteto).

Vartojimo paskola - Greitai gaunama vartojimo paskola savo poreikiams tenkinti.

Paskirtis: vartojimo paskola skirta poreikiams patenkinti, visa suma į asmens sąskaitą išmokama tą pačią dieną po sutarties pasirašymo.

Palūkanos: palūkanas kiekvieną kartą nustato individualiai. Paskoloms nustato fiksuotas palūkanas.

Grąžinamos paskolos suma ir palūkanos automatiškai nurašomos nuo asmens sąskaitos – taip taupydami jų laiką.

Nuolatinis kredito limitas – Tereikia tūrėti kredito limitą nuolat ir grąžinti jį asmeniui patogiu metu.

Beprocentinis kredito limitas – Klientas nuolatos turės kredito limitą, o pasiskolintus pinigus grąžins per 45 dienas, už kurias nemokės palūkanų.

Asmuo imantis paskolą, su savimi privalo turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei klientas nežino, kokią skolinimosi priemonę pasirinkti, tereike atsakyti į keletą klausimų ir banko darbuotojai pasiūlys savo klientams tinkamiausią variantą naudojantis šia palūkanų skaičiuokle:

Šiuo metu „Danske Bank“ turi 8 filialus Lietuvos miestuose. 12 klientų aptarnavimo skyrius, 208 bankomatus. Jie yra išdėstyti visoje Lietuvoje. Bei dar 12 padalinių, kurie išsidėstę užsienyje:

„Danske Bank“ taip pat pasižymi atsakingu požiūriu į klientus, juk bankas tik ir siekia sukurti gerą įvaizdį prieš savo konkurentus ir pritraukti daugiau naujų klientų.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Monika
  • 17 puslapių (3093 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 779 KB
  • „Danske Bank“ įmonės marketingo komplekso analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
„Danske Bank“ įmonės marketingo komplekso analizė. (2017 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/danske-bank-imones-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 24 d. 17:05