Dantų pastos įvaizdžio vertinimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Teorinė dalis. Prekės ženklas, jo vertė ir įvaizdžio vertinimas. Prekės ženklo įvaizdis ir jo vertinimas. Prekės ženklo įvaizdžio vertinimas. Kitų autorių modeliai. Praktinė dalis. Prekės ženklų įvaizdžio vertinimo metodika. Tyrimo eiga. Respondentų demografinių duomenų analizė. Dantų pastos prekės ženklų įvaizdžio vertinimo tyrimo rezultatų analizė. Respondentų dantų pastos pirkimo įpročių analizė. Dantų pastos prekės ženklų įvaizdžio vertinimo duomenų analizė. Išvados. Summary. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šio darbo tikslas: ištirti pasirinktų dantų pastos prekės ženklų įvaizdžius, nagrinėjant funkcines dantų pastos savybes. Tyrėme 5 dantų pastos prekės ženklus: Colgate, Blend-a-med, Sensodyne, Langelica ir Lacalut.

Kursinio darbo uždaviniai:

•Apibrėžti prekės ženklo, prekės ženklo įvaizdžio ir prekės ženklo vertės sąvokas;

•Ištirti prekės ženklo įvaizdžio vertinimo procesą;

•Apžvelgti kitų autorių tyrimo metodikas, naudotas prekės ženklo įvaizdžio vertinimui tirti;

•Nustatyti dantų pastos prekės ženklų įvaizdžių vertinimo tyrimo metodiką;

•Pagal metodiką atlikti dantų pastos prekės ženklų įvaizdžio vertinimą.

Darbo metodai:

•Kitų autorių straipsnių bei marketingo literatūros analizė;

•Apklausos anketos rezultatų analizė IMB SPSS programine įranga ir jų interpretavimas.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 68 puslapiai (10698 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 1512 KB
  • Dantų pastos įvaizdžio vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Dantų pastos įvaizdžio vertinimas. (2013 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/dantu-pastos-ivaizdzio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:54