Darbų sauga dirbant su krovininiais įrenginiais, darbus už borto ir aukštyje, nuleidžiant valtis


Saugos referatas. Įvadas. Darbų saugą dirbant su krovininiais įrenginiais. Darbų saugos reikalavimai dirbant darbus už borto ir aukštyje. Darbų saugos reikalavimai nuleidžiant valtis. Išvados. Literatūra.


Jūrinis transportas šiais laikais yra labai populiarus. Pasaulyje plaukioja daugybė laivų, gabenancius keleivius, krovinius ir yra įvairių tipų. Jūrinis transportas plačiai naudojamas, kadangi gali vienu metu gabenti didelius kiekius krovinių ar daugybę žmonių. Tačiau tuo pat metu tai yra ir gana pavojingas transportavimo metodas, slepiantis daugybė pavojų. Dėl šios priežasties darbų saugumas laivuose vertinamas griežtai.

Darbų saugą - tai teisinių aktų, socialinių, ekonominių, organizacinių, techninių, sanitarinių, gydymo profilaktikos priemonių sisitema. Darbų saugos organizavimas ir kontrole yra sudaroma trišaliu principu: (Valstybė / darbdavis / darbuotoju organizacija) bendradarbiavimu. Saugos taisykles nustato reikalavimus Lietuvos Respublikos registruotu, nuomojamu arba su Lietuvos Respublikos veliavą plaukiojančių laivų darbuotoju saugiam darbui užtikrinti. Darbų saugos taisykles galioja visose laivuose bei plaukiojimo priemonese, plaukiojančios su Lietuvos Respublikos veliava.

Už darbu sauga laivuose yra atsakingas laivo kapitonas (kaip darbdavio igaliotas asmuo). Įgyvendinant taisykliu reikalavimus, laivuose sudaromos konkrečios darbų saugos nuostatos, todėl visi darbai laivuose turi buti atliekami pagal technologines korteles arba gamyklines irenginiu techninio eksplotavimo insrukcijas. Laive aptinkamas platus spektras veiksnių, kuriose egzistuoja pavojingi ir kenksmingi rizikos veiksniai žmonių sveikatai. Todėl darbų saugą yra vertinama labai griežtai.

Galimi pavojai dirbant su krovininiais įrenginiais prasideda nuo lengvų iki sunkių traumų, dėl šios priežasties būtina vertinti kiekviną saugumo aspektą./Pavojingi veiksniai, veikiantys įgulą

Pagrindiniai pavojingi veiksniai, veikiantys įgulą, atliekantį pakrovimo ir iškrovimo darbus į ar iš laivo, yra:

Laivas yra sudetingas mechanizmas, reikalaujantis didžiūlių pastangųišlaikant jį pilnai funkcionuojančiu, dėl šios priežasties laivo įgula turi atlikti sunkias,pavojingas operacijas. Todėl turi būti sudaryti griežti darbų saugos reikalavimai, atliekant bet kokias operacijas laive. Darbas su krovininiais įrenginiais, darbai už borto ir aukstyje bei darbai nuleidžiant valtis yra ypačsudėtingosoperacijos. Šitos operacijos reikalauja atsakomybes iš kiekvieno žmogaus, susijusio su jų vykdimu. Kiekvienas įgulos narys turi tiksliai žinoti kokie pavojingi faktoriai gali kilti jam bei kitiems įgulos nariams, vykdant šios darbus. Įgulos narys bei vadovaujantys bet kokiai iš sių operacijų turi tiksliai laikytis darbų saugos reikalavimų ir vykdyti visus operacijų procesus tik pagal reikalavime nurodytus žyngsius. Tokiu būdu neturi įvykti jokių nesklandumų, vykdant juos, ir atsitikus problemai, ji būtų operativiai pašalinta,kad operacija sekmingai tęstusi toliau. Darbų sauga užtikrina ne tik saugu darbą, bet ir skaldu tų darbų atlikimą, dėl šitos priežasties darbų saugą užtikrina laivo ir jos įgulos sklandu darbą bei reisą.

  • Sauga Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (3596 žodžiai)
  • Mokykla
  • Saugos referatai
  • Microsoft Word 881 KB
  • Darbų sauga dirbant su krovininiais įrenginiais, darbus už borto ir aukštyje, nuleidžiant valtis
    10 - 7 balsai (-ų)
Darbų sauga dirbant su krovininiais įrenginiais, darbus už borto ir aukštyje, nuleidžiant valtis. (2015 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbu-sauga-dirbant-su-krovininiais-irenginiais-darbus-uz-borto-ir-aukstyje-nuleidziant-valtis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:36