Darbų sauga uosto teritorijoje ir akvatorijoje


Laivybos skaidrės. Darbų sauga uosto teritorijoje ir akvatorijoje. Uosto teritorijoje turi būti ne mažiau 2-3 vartų. Laivų krovos vietose turi būti vaistinėlės. Sandėliavimas. Krovinius reikia saugoti. Specializuotose sandėliuose matomose vietose turi būti sudarytos krovinių sandėliavimo schemos. Medžiagų ir prekių. Krovimo darbų traumų saugumo faktoriaus. Svarbiausias gamybinių traumų. Krovimo darbų technologinės sąlygos. Normalios krovimo darbų atlikimo technologinės sąlygos yra tada. Netrukdomas dvipusis darbuotojų judėjimas su kroviniu ir be jo. Pavojingi darbai. Visi pavojingi darbai gali būti sugrupuoti į 5 pogrupius Krovinio perkėlimo darbai atliekami rankomis. Transportavimo sistemos. Atsižvelgiant į pervežamų krovinių rūšį. Konteinerinė. Rolkerinė-konteinerinė - treilerių. Keltų – įvairių krovinių geležinkelių vagonuose. Įvairių krovinių apdorojimo sistemos. Darbų sauga eksploatuojant kėlimo-transportavimo mechanizmus. Visi kranai. Neeiliniai patikrinimai Po mechanizmo surinkimo darbo vietoje. Kėlimo transportavimo mechanizmus gali valdyti tik asmenys sulaukę 18 metų. Kranų elektros varikliai turi išsijungti Aukščiausioje kablio ar strėlės padėtyje. Automobiliniai kranai gali dirbti ne arčiau kaip 1 metras nuo krantinės ribos.


Uosto teritorijoje turi būti ne mažiau 2-3 vartų. Teritorijoje neleidžiama statyti gyvenamuosius pastatus Prie nuolatinių pavojingų zonų turi būti pastatyti matomi ir tamsiu paros metu apšviesti saugos ženklai Darbo vieta turi būti švari, neužgriozdinta, o slidūs paviršiai pabarstyti smėliu, gerai apšviesti (kilnojama el. apšvietimo įranga ne didesnė kaip 24 V įtampa, lankstus elektros kabelis ir tvarkinga elektros instaliacija).

Laivų krovos vietose turi būti vaistinėlės, pirmos pagalbos suteikimui, ne toliau kaip 100 m nuo darbo vietos Kelių transporto judėjimas laivų krovos darbų įmonės teritorijoje reguliuojamas kelių eismo ženklų pagalba, tamsiu paros metu šie ženklai turi būti apšviesti. Nestandartinius kelio ženklus naudoti draudžiama.

Krovinius reikia saugoti nuo saulės spindulių ir lietaus juos uždengiant apdangalu (brezentu) Krovinius perkraunant reikia laikytis gamintojų rekomendacijų ir reikalavimų Kroviniai sandėliuojami atsižvelgiant į jų pavojingumą sprogimui ir gaisrui Laivo triūmuose/Sandėliuose neleidžiama užkrauti duris, vartus, atsarginius išėjimus ir uždaryti juos sunkiai atsidaromais užraktais ir sklendėmis.

Medžiagų ir prekių laikymo vietose turi būti jų išdėstymo planas su informacine lentele ant sandėlio durų ar vartų Sandėliuose draudžiama laikyti elektros ir automobilinius krautuvus bei įkrauti akumuliatorius, naudoti šaldytuvus, virykles ir kitus buitinius prietaisus Ant sandėlio grindų turi būti nurodyta šių grindų 1 m² maksimali leistina apkrova.

Netrukdomas dvipusis darbuotojų judėjimas su kroviniu ir be jo, kur praėjimo plotis turi siekti ne mažiau 90 cm, į vieną pusę, o darbuotojų keliai neturi susikirsti; 82% visų darbuotojų dalyvaujančių krovimo technologiniuose procesuose patyrė traumas, kur reikalingas rankų darbas 2014-02-25 Klaipėdoje, Naujojo uosto gatvėje esančioje akcinės bendrovės teritorijoje, darbo metu tekinimo staklės mirtinai sužalojo prie jų dirbusį P.

  • Laivyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (772 žodžiai)
  • Laivybos skaidrės
  • MS PowerPoint 2149 KB
  • Darbų sauga uosto teritorijoje ir akvatorijoje
    10 - 6 balsai (-ų)
Darbų sauga uosto teritorijoje ir akvatorijoje. (2015 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbu-sauga-uosto-teritorijoje-ir-akvatorijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:00