Darbuotojo kalbos kultūra formuoja įmonės įvaizdį


Lietuvių savarankiškas darbas. Darbuotojo kalbos kultūra formuoja įmonės įvaizdį.


Įmonės įvaizdį formuoja darbuotojų elgesys. Apie žmogaus elgesį, gebėjimą gražiai bendrauti pirmiausia sprendžiama iš jo kalbos. Todėl nuo darbuotojų bendravimo kultūros priklauso organizacijos įvaizdis, teikiamų paslaugų kokybė, klientų pasitenkinimas ir lojalumas organizacijai. Tik taisyklinga, sklandi ir maloni darbuotojų kalba gali užtikrinti gerą įmonės įvaizdį. Nors verslininkai dažnai galvoja, kad įmonės įvaizdį sudaro apranga ir kitos prestižinės detalės, tačiau klientai pirmiausiai atkreipia dėmesį į tai kaip su jais bendraujama. Nei vienas klientas daugiau nebenorės lankytis toje įmonėje, kurioje su jais buvo bendraujama nemandagiai ar net įžūliai. O nuo to nukentės ne tik darbuotojo, bet ir įmonės įvaizdis. Jei darbuotojas profesionalus ir žino kaip panaudoti savo iškalbą, jis sugebės klientui parduoti daiktą, kurio šiam galbūt net visai nereikia.

Darbuotojo kalbos kultūra formuoja įmonės įvaizdį. (2013 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotojo-kalbos-kultura-formuoja-imones-ivaizdi.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:41