Darbuotojo kalbos kultūra


Lietuvių esė. Darbuotojo kalbos kultūra formuoja įmonės įvaizdį.


Dalis verslininkų mano, kad įmonės įvaizdį kuria tik materialiniai dalykai – pavyzdžiui, darbuotojų apranga ir kitos prestižinės detalės. Tačiau klientai pirmiausia atkreipia dėmesį į tai, kaip su jais bendraujama. Visos materialinės vertybės nublanksta ir atgraso vartotojus, jeigu su jais įmonėje kalbamasi nemandagiai ar įžūliai. Nuo to nukenčia ne tik darbuotojo, bet ir visos įmonės įvaizdis. Tačiau jeigu darbuotojas yra profesionalus ir sugeba tinkamai panaudoti savo iškalbą, jis gali klientui parduoti daiktą, kurio šiam galbūt net visai nereikia.

Įmonės įvaizdį kuria ne tik sakytinė, bet ir rašytinė kalba. XXI amžiuje turėti internetinę svetainę yra kiekvienos organizacijos būtinybė ir prestižo reikalas. Vis dėlto tik sukurti ją nepakanka – ji turi būti ir lankoma. Vartotojus pritraukti pavyks tik tada, kai puslapiai bus kruopščiai paruošti, kokybiško dizaino, o informaciniai tekstai – be rašybos, skyrybos ir stiliaus klaidų, išsamūs, puslapio struktūra logiška ir vartotojui suprantama.

  • Lietuvių kalba Esė
  • 2015 m.
  • 1 puslapis (331 žodis)
  • Lietuvių esė
  • Microsoft Word 13 KB
  • Darbuotojo kalbos kultūra
    10 - 8 balsai (-ų)
Darbuotojo kalbos kultūra. (2015 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotojo-kalbos-kultura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:42