Darbuotojų kokybės laidavimas


Vadybos skaidrės.

Darbuotojų kokybės laidavimas. Sąvokos Kokybės laidavimas Atsakomybė Perspektyvos Darbuotojų lojalumo. Sąvokos. Laidavimas - užtikrinimas, kad tam tikras dalykas atitinka susitarimą. Kiekvienas darbuotojas yra atsakingas ir atsiskaito už kokybės standartą. Atsakomybė. Kokybės vadybą įdiegusių organizacijų vadovai dažnai reikalauja atsakomybės už savo veiksmus. Atsakomybė už atliekamą darbą yra labai svarbi detalė įtraukimo ir įgaliojimo procese. Perspektyvos. Darbas, kurį atlieka darbininkas turi atitikti jo kvalifikaciją ir sugebėjimus. Darbuotojų lojalumo kūrimas. Vienas iš principų, yra sisteminis požiūris į darbuotojų lojalumą. Pagrindinės nuostatos. Lojalumo įmonės vertybėms, tikslams ir žmonėms kūrimas reikalauja laiko ir energijos. Vadovai rinkdamiesi naujus darbuotojus pirmenybę turi teikti jų atsidavimui ankstesnės įmonės vertybėms. Darbuotojų skatinimo principai. Sąžiningas vadovų elgesys su darbuotojais yra gindţiamas pagarba. Lojalumo sąsajos. Apibendrinimas. Darbuotojų lojalumas yra. Literatūros sąrašas. Andrišiūnaitė A. Visuotinės kokybės vadybos principų taikymas visuomeninėse organizacijose.


Sąvokos Kokybės laidavimas Atsakomybė Perspektyvos Darbuotojų lojalumo kūrimas Pagrindinės nuostatos Darbuotojų skatinimo principai Lojalumo sąsajos.

Kiekvienas darbuotojas yra atsakingas ir atsiskaito už kokybės standartą. Kokybės laidavimo programa susideda iš trijų etapų: atsakomybės nustatymo už programą perspektyvų sūkurimo strategijų ir metodų rinkimo.

Kokybės vadybą įdiegusių organizacijų vadovai dažnai reikalauja atsakomybės už savo veiksmus, taip pat dalyvauti grupėse, kurių tikslas – rasti ir panaudoti priemones bei būdus geresniems produktams gaminti, efektyviau ir sėkmingiau aptarnauti vartotojus.

Vienas iš principų, yra sisteminis požiūris į darbuotojų lojalumą, kuris pasižymi tuo, jog reaguojama ne į simptomus, bet sprendžiama problema, dėl kurios jie kyla. Norint įveikti problemą, reikia ją žinoti, todėl pirmas žingsnis - esamos padėties išsiaiškinimas. Darbuotojų nuomonė, vidinė organizacijos kultūra, kiti rodikliai atskleidţia daugelį darbuotojų lojalumo skatinimo rezervų.

Sąžiningas vadovų elgesys su darbuotojais yra gindţiamas pagarba, pasitikėjimu, dėmesingumu ir rūpinimusi darbuotojais.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (423 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 675 KB
  • Darbuotojų kokybės laidavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Darbuotojų kokybės laidavimas. (2016 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotoju-kokybes-laidavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:24