Darbuotojų motyvacija ambulatorijoje


Vadybos referatas. Darbuotojų motyvacija vį anykščių r. pspc svėdasų ambulatorijoje.


Nagrinėsiu Svėdasų ambulatorijos medicinos darbuotojų ir pacientų interesų derinimą pasiekti užsibrėžtiems tikslams.

Ieškosiu kokie darbuotojų darbo efektyvumo didinimo pacientų lūkesčių patenkinimui naudojami skatinimo būdai.

Svarbiausios grupės, lemiančios sveikatos priežiūros įstaigos sėkmę – tai jos darbuotojai ir pacientai. Tik patenkinti darbu, motyvuoti darbuotojai bus suinteresuoti siekti geresnių rezultatų ir organizacijos tikslų ir kokybiškai atlikti savo pareigas, kad pacientai jaustųsi patenkinti ir taptų lojalūs įstaigai. Vadybos praktikoje vartojami įvairūs metodai organizacijų darbuotojų ir jų klientų interesų išsiaiškinimui, bei jų derinimui. Norint suderinti šių abiejų grupių interesus, reikia patenkinti jų poreikius. Šių interesų grupių patenkinimo rodikliai parodo, kaip organizacijai sekasi efektyvinti savo veiklą, siekiant geriausiu būdu patenkinti svarbiausių interesų

grupių – darbuotojų ir pacientų – poreikius.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (1564 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Darbuotojų motyvacija ambulatorijoje
    9 - 3 balsai (-ų)
Darbuotojų motyvacija ambulatorijoje. (2013 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotoju-motyvacija-ambulatorijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:08