Darbuotojų motyvacija viešbutyje


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Darbuotojų motyvavimo teorinis pagrindimas. Motyvacijos samprata. Darbo motyvacijos pagrindiniai aspektai. Darbuotojų motyvavimo priemonių klasifikacija. Darbuotojų motyvavimo galimybės. Darbuotojų motyvavimo sistemos taikymas. Darbuotojų motyvavimo sistema „Best western Vilnius“ viešbutyje. „Best Western Vilnius“ viešbučio charakteristika. Tyrimo pagrindimas. Tyrimo analizė. Tyrimo išvados. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai. Tyrimo anketa. Paveikslai


Temos aktualumas ir reikšmingumas. Tikras motyvavimas yra sudėtinga veiklos sfera, kuri glaudžiai siejama su visuomenės evoliucija ir yra sąlygojama tautinės kultūros.

Norėdami įkvėpti žmones būti išskirtiniais reikia padėti jiems įžvelgti veiklos prasmę ir pasijusti reikalingais bei nepakeičiamais. Kartu būtina skatinti asmenines darbuotojų savybes, ypač gebėjimą derinti optimistinį požiūrį į pasaulį su realistiniu, ugdyti savininkišką pasiaukojimą įmonei, taip pat puoselėti tikėjimą organizacijos sėkme.

Galima teigti, jog darbuotojų motyvavimas yra gan sudėtingas reiškinys, todėl jį perprasti reikia daug noro bei pastangų. Nors kiekvieno žmogaus motyvacija vienai ar kitai veiklai yra asmeniška, tačiau yra tam tikri dėsningumai, kurie išskiria motyvų grupes ir kuria motyvavimo sistemas, kurios leidžia išlaikyti darbuotojus bei skatina juos dirbti efektyviai. Šis efektyvumas labai didele dalimi priklauso nuo darbuotojų motyvacijos. Vadovų pastangos, dėmesys bei išlaidos, kurios skiriamos darbuotojų motyvacijai didinti, be jokios abejonės yra naudingos ir atsiperka.

Pasak Sakalo A. ir Šilingienės V., Lietuvos organizacijose, personalo motyvavimui skiriamas nepakankamas dėmesys. Tai nulemia vyraujantis Lietuvos požiūris į organizacijos darbuotoją kaip į samdomą darbo jėgą. Tačiau organizacijos, kurios nori bei siekia užtikrinti geras ateities perspektyvas, jau yra priverstos ieškoti būdų, kuriais būtų galima padidinti darbuotojų motyvaciją ir panaudoti jų sugebėjimus bei potencialą.

Darbo objektas – darbuotojų motyvavimo sistemos tobulėjimas viešbutyje.

Darbo tikslas – išanalizuoti darbuotojų motyvavimo sistemos tobulėjimą „Best Western Vilnius“ viešbutyje.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti darbuotojų motyvavimo teorinius aspektus.

2.Ištirti darbuotojų motyvavimo sistemos tobulinimo galimybes „Best Western Vilnius“ viešbutyje.

Darbo metodai:

1.Mokslinės literatūros bei antrinių šaltinių analizė. Šis metodas darbo autoriui padėjo išnagrinėti darbuotojų motyvavimo priemones bei galimybes.

2.Anketinė apklausa. Šis metodas leido ištirti darbuotojų motyvavimo sistemos tobulėjimą „Best Western Vilnius“ viešbutyje.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 26 puslapiai (5488 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Darbuotojų motyvacija viešbutyje
    10 - 4 balsai (-ų)
Darbuotojų motyvacija viešbutyje. (2014 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotoju-motyvacija-viesbutyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:10