Darbuotojų motyvavimas kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida


Klientu aptarnavimo kokybe darbai. Diplominiai darbai apie etiketą. Darbuotojų skatinimas kokybė. Klientu aptarnavimo kokybes samprata. Klientu aptarnavimas restorane diplominis. Darbuotojų aptarnavimo kokybė tyrimas. Personalo aptarnavimo kokybe. Magistrinis darbas aptarnavimo kokybe. Dfds personalo. Klientų motyvavimas.

Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Personalo valdymo samprata. Personalo motyvavimas:. Personalo motyvavimo samprata. Personalo motyvavimo teorijos. Personalo motyvavimo priemonės. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Kokybės samprata. Vartotojų poreikių tenkinimas. Darbo metodai ir priemonės. Ab dfds lisco veiklos pristatymas. Ab dfds lisco personalo poreikių planavimas ir motyvavimas. Ab dfds lisco personalo tyrimo: koks motyvavimas ir kaip įtakoja darbuotojus užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, metodika. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Ab dfds lisco personalo tyrimo: koks motyvavimas ir kaip įtakoja darbuotojus užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, metodologija. Ab dfds lisco personalo tyrimo: koks motyvavimas ir kaip įtakoja darbuotojus užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, rezultatų analizė. Išvados. Literatūra sąrašas. Anotacija lietuvių kalba. Anotacija užsienio kalba. Priedai.


Darbo objektas – darbuotojų motyvavimas.

Šio darbo tikslas – Nustatyti, kad darbuotojų motyvavimas yra kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti personalo valdymo sampratą.

2.Pateikti personalo motyvavimo sampratą.

3.Išskirti pagrindines motyvavimo teorijų grupes ir motyvavimo priemones.

4.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2012 m.
  • 55 puslapiai (11987 žodžiai)
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 164 KB
  • Darbuotojų motyvavimas kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida
    9 - 3 balsai (-ų)
Darbuotojų motyvavimas kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida. (2012 m. Gruodžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotoju-motyvavimas-kaip-klientu-aptarnavimo-kokybes-uztikrinimo-prielaida.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:51