Darbuotojų vertinimas ir skatinimas


Personalo vertinimo metodai. Darbuotojų vertinimo metodai. Imones darbuotoju vertinimas. Personalo vertinimo subjektas. Personalo vertinimas referatas. Darbuotoju skatinimo priemones. Darbuotojų vertinimo kriterijai. Darbuotoju vertinimo sistema. Tikslu iskelimo teorija. Socialiniai motyvatoriai.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Darbuotojų vertinimo ir skatinimo teorinė apžvalga. Darbe vartojami terminai. Darbuotojų vertinimo esmė ir pagrindinės nuostatos. Darbo įvertinimo metodai. Motyvacijos esmė ir motyvacijos teorijų įvairovė. A. Maslow poreikių teorija. Dviejų veiksnių teorija. Mcclellando poreikių teorija. Tikslų iškėlimo teorija. Paramos teorija. Teisingumo teorija. Lūkesčių teorija. Skatinimo priemonės. Darbo užmokestis. Socialiniai motyvatoriai. Mikroklimatą lemiantys veiksniai. Teorinės medžiagos apibendrinimas. N banko aptarnavimo tinklo departmento telerinkodaros specialistų vertinimo ir skatinimo sistemos tyrimas. N banko pristatymas. Tyrimo metodai. Tyrimo metodų analizė. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai summary literatūra priedai.


N banko aptarnavimo tinklo departmento teledarbuotojų veiklos vertinimo ir skatinimo sistema Lietuvoje yra labai aktualus klausimas. Vis daugiau įmonių vadovų supranta, jog pirminis ir svarbiausias sėkmingos veiklos šaltinis – žmonės, dirbantys jų organizacijose. Įmonės personalas – tai daug daugiau nei darbo jėga, tai pagrindinis resursas ir kapitalas. Darbo motyvacija aprėpia visus darbuotojus, dirbančius įvairiose verslo srityse, todėl nepakankamas darbuotojo motyvacijos lygis įmonėje tampa didele kliūtimi atliekamo darbo efektyvumui bei kokybei, trukdo konkuruoti rinkoje. Tik stengiantis pažinti darbuotojų poreikius, tenkinant juos, galima tikėtis, kad darbuotojai visą savo energiją, sugebėjimus skirs įmonės tikslų įgyvendinimui. Motyvuoti darbuotojai padeda realizuoti įmonės tikslus, o sykiu ir savo pačių poreikius ir norus.

Darbo problema – banke n telerinkodaros specialistų grupėje esama darbuotojų vertinimo ir skatinimo sistema nėra adekvati darbuotojams.

Darbo tikslas – nustatyti ir įvertinti esama darbuotojų vatlikti tyrimą - n banko aptarnavimo tinklo departamento telerinkodaros specialistų grupėje, apžvelgti taikomus darbuotojų vertityrimo objektas - n banko aptarnavimo tinklo departamento telerinkodaros specialistų grupėje taikoma vertinimo ir skatinimo sistema.

Hipotezė - netinkama darbuotojų vertinimo ir skatinimo sistema skatina konkurenciją, kuri neigiamai veikia mikroklimatą ir nemobilizuoja efektyvaus bei kokybiško darbo.

Tyrimo metodas – teorinės literatūros analizė ir apibendrinimas ir anketinės darbuotojų apklausos analizė.

Teorinėje dalyje išnagrinėjau literatūrą apie darbuotojų vertinimo esmę, darbuotojų poreikius, žinomiausias teorijas apie dirbančiųjų motyvaciją, šiuolaikines motyvacijos teorijas ir išanalizavau psichologinį mikroklimatą. Atlikau teorinės medžiagos analizę. Rinkdama informaciją naudojausi įvairia literatūra ir internetine medžiaga. Aprašydama tiriamąją dalį, rėmiausi anketinės apklausos tyrimų medžiaga. Baigiamajam darbe taikiau anketinės apklausos metodą darbuotojai buvo apklaustpersonalo vertinimas – sudėtingas procesas, kuriam keliami šie tikslai ir uždaviniai: vadovavimo proceso gerinimas; personalo įtraukimo į valdymo procesą optmizavimas; mokėjimo pagal darbo rezultatus ar savybes organizavimas; personalo ugdymo sistemos toblinimas; bendraatlyginimas (atpildas) - ekvevalentas už įvykdytą ar būsimą veiklą, atliktą darbą arba suteiktas paslaugas, kurio didis priklauso nuo susitarimo; viešosiose organizacijos jis nustatomos vienašališkai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 49 puslapiai (9824 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 700 KB
  • Darbuotojų vertinimas ir skatinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Darbuotojų vertinimas ir skatinimas. (2011 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/darbuotoju-vertinimas-ir-skatinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:15