Daugiatikslio kainos ir vietos pirkimo efekto kasdieninės paklausos prekių parduotuvėms analizė


Marketingo referatas. ĮŽANGA. Daugiatikslio kainos ir vietos pirkimo efekto kasdieninės. Paklausos prekių parduotuvėms analizė. Daugiatikslio pirkimo efekto struktūra ir apžvalga. Daugiatikslis pirkimas ir mažmeninių parduotuvių vieta. Plėtros modelis ir empirinė analizė. Iškelti diskutuotini klausimai. Didžiųjų prekybos centrų ir tradicinių parduotuvių kitimas. Kauno miesto prekybos tinklo struktūriniai pokyčiai. Išvados. Literatūra. Priedas.


Šiame darbe atkreipsime dėmesį į tuos atvejus, kai pirkėjai be kasdieninių prekių esančių mažmeninėse parduotuvėse perka kitas prekes vienu ir tuo pačiu apsilankymo parduotuvėje metu.

Darbo pagrindą sudaro Peter T.L. Popkowski Leszczyc, Ashish Sinha, Anna Sahgal „The effect of multi-purpose shopping on prising and locatios strategy for grocery stores“ – „Daugiatikslis kainos ir vietos pirkimo efektas kasdieninės paklausos prekių parduotuvėms“ straipsnio analizė ir palyginimas su šių dienų situacija kasdieninės paklausos prekių parduotuvėse Lietuvoje. Darbe taip pat naudojome informaciją iš spaudos ir internetinių šaltinių.

Darbo uždaviniai - išanalizuoti ir palyginti pasirinktą straipsnį su kitų autorių nuomone šia tema.

Mūsų nagrinėjamame straipsnyje buvo tiriama kainų strategijos įtaka pirkėjų pasirinkimui, bei kaip susijusi lokalizacijos strategija su kasdieninės paklausos prekių parduotuvių (grocery stores) kainų formatu. Taip pat, nagrinėtas daugiatikslio (multi-purpose) apsipirkimo kainos ir vietos efektas kasdieninės paklausos prekių parduotuvėms. Straipsnyje nagrinėtas problemas palyginome su esama situacija Lietuvoje.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 22 puslapiai (4531 žodis)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Daugiatikslio kainos ir vietos pirkimo efekto kasdieninės paklausos prekių parduotuvėms analizė
    9 - 4 balsai (-ų)
Daugiatikslio kainos ir vietos pirkimo efekto kasdieninės paklausos prekių parduotuvėms analizė. (2013 m. Liepos 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/daugiatikslio-kainos-ir-vietos-pirkimo-efekto-kasdienines-paklausos-prekiu-parduotuvems-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:13