Definitions of Marketing


Marketingo skaidrės.

Definitions of Marketing. Kas yra marketingas? Marketingas. (patobulintas apibrėžimas). Marketingas. Marketingo minties mokyklos. Santykių marketingo (moderniosios marketingo krypties) susiformavimą lėmusios mokyklos. Klasikinis marketingas / Modernusis marketingas. Kas nėra marketingas. Apibendrinimas. Apibendrinimo tęsinys. Pagrindinės sąvokos. Kas verčia vartotoją veikti? Kas gali patenkinti vartotojo norus ir poreikius? Kas yra produktas? Kas yra marketingo objektas? Kas lemia produkto pasirinkimą? Vertė vartotojui. Nauda ir naudingumas. Auka (kaštai). Kas apsprendžia vertę vartotojui? Kokybės sąvoka marketinge. Vartotojo pasitenkinimas. Apibendrinantis modelis. Kaip vartotojai įsigyja produktus? Mainų procesas. Kas perka produktus? Rinka. Kas yra rinka? Mainų srautai modernioje ekonomikoje. Marketingo teikiami naudingumai. Naudingumo rūšys. Marketingo teikiamų naudingumų rūšys. Marketingo teikiamų naudingumų rūšys (papildomos). Pagrindinės verslo orientacijos. Pagrindinės verslo orientacijos (tęsinys). Gamybos (production, manufacturing) orientacija. Produkto orientacija. (Ne visada autorių išskiriama). Pardavimo (sales) orientacija. Marketingo (vartotojo) orientacija. Ryšių marketingas. Relationship Marketing. Masinis pritaikomumas. Mass Customisation. Socialinio-etinio marketingo orientacija. Aplinkybės, kuriomis grindžiama socialinio marketingo koncepcija. Marketingo ir pardavimų orientacijų palyginimas. Marketingo ir pardavimų orientacijų palyginimas (tęsinys). Marketingo ir pardavimų orientacijų palyginimas. Marketingo vaidmens organizacijoje evoliucija. Marketingo vaidmens organizacijoje evoliucija (tęsinys). (Marketingo skyriaus era). Marketingo vaidmens organizacijoje evoliucija (tęsinys). (Marketingo organizacijos era). Marketingo koncepcija. Vartotojų lojalumo koncepcija. Kodėl svarbu orientuotis į vartotojus ir jų poreikius? Marketing Myopia. Mainais ir ryšiais grindžiamo marketingo palyginimas. Kodėl marketingo orientacija yra sudėtinga praktikoje? Dažniausi marketingo kritikos argumentai. Value Chain. Levi Strauss’. Value-Delivery Network. Satisfied Customers. The Profit Triangle. Quality. The Case of Pringles P&G’s Potato Chip Story. Pringles Product Development. Results of Pringles Launch. Post-Launch Diagnosis. Pringles Postscript. Pringles Today.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Anglų
  • Recnad
  • 98 puslapiai (2459 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 794 KB
  • Definitions of Marketing
    10 - 2 balsai (-ų)
Definitions of Marketing. (2016 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/definitions-of-marketing.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 23:02