Deichmann Praktikos ataskaita


Verslo praktikos ataskaita. Praktikos institucijos pristatymas. Įmonės istorija. Įmonės valdymas. Įmonės veiklos principai. Įmonės rinkodara. Analitinė dalis. Įmonės SSGG analizė. Būtinos pardavėjų savybės ir nuostatos. Įmonės klientų aptarnavimo standartai. Konkurentų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


2008 metais įmonė „Deichmann“ savo veiklą pradėjo ir Lietuvoje. Buvo įregistruota įmonė UAB „Deichmann avalynė“ ir atidaryta pirmoji parduotuvė Šiauliuose. Per gana trumpą laiką buvo atidaryta 15 parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose. Netrukus duris atvers ir dar viena įmonės parduotuvė. Įmonės tikslas - kaip galima platesniam visuomenės ratui pasiūlyti madingą, geros kokybės avalynę už patrauklią kainą. Ilgametė tarptautinė patirtis padeda pateisinti įmonės klientų lūkesčius. Tai įmonė, kuri labai didelį dėmesį skiria klientu aptarnavimui. Pagrindinis įmonės tikslas- geras produkscijos kainos ir kokybės santykis.

Praktika atlikta jau esamoje darbovietėje, kurioje dirbu daugaiu nei metus. Šis darbas suteikė daugiau žinių apie esamą avalynės rinkos dalį Lietuvoje, paaiškėjo įmonės aptarnavimo standartai, susipažinau su stipriosiomis ir silpnosiomis įmonės pusėmis.

Darbo objektas: Uab „Deichmann avalynė“

Darbo tikslas: pristatyti įmonės veiklą, administravimą, valdymą ir atlikti rinkos analizę.

Darbo uždaviniai:

Surinkti ir pristatyti informaciją apie įmonę;

Atlikti įmonės klientų aptarnavimo ir rinkos anlizę;

Atlikti SSGG analizę;

Pristatyti aptarnavimo standartus;

Pateikti įmonės konkurentus;

Pateikti išvadas

Darbo metodai: praktikos atasakitoje naudojama mokslinės literatūros analizė, sisteminimas, lyginimas ir apibendrinimas

Naudota literatūra: darbe naudota mokslinė literatūra, įvairūs straipsniai, bei marketingo skyriaus informacija.

1888 metais gimęs Heinrich Deichmann 1913 metais Eseno-Borbecko mieste, Rūro srities šerdyje, Vokietijoje, atidarė pirmąją batų dirbtuvę, kurioje dirbo kartu su savo žmona Julija. Kadangi klientai daugiausiai buvo kalnakasiai, avalynė turėjo būti tvirta ir nebrangi, šį tikslą pasiekus mažą šeimos verslą teko plėsti ir 1930 metais vos keli šimtai metrų nuo namų buvo atidaryta pirmoji Deichmann parduotuvė.

Deicmann kompanijos šūkis: Mes ir mūsų veikla privalo tarnauti žmonėms. Pirmiausia šiuo principu vadovaujamasi bendraujant su klientais, darbuotojais bei vadovais.

Įmonės tikslas: klientams pasiūlyti geros kokybės avalynę už priimtiną kainą.

Įmonės vizija: plėsti savo įmonės padalinius, ir užimti kuo didesnę avalynės rinkos dalį ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje.

Kaip jau minėta, įmonė nuo jos įkurimo iki pat šių dienų priklauso vienai Deichmann šeimai. Šiuo metu įmonės valdymas yra Henrich Deichmann rankose. Tačiau kyla klausimas, kaip įmonė susitvarko su tokia gausybe parduotuvių, prekių paskirstymu ir logistika. Taigi yra įkuriamos Deichmann atstovybės, valdybos įvairiose pasaulio šalyse, kurioms yra priskiriama dalis parduotuvių toje ar kaimyninėje šalyje. Kiekvienai šaliai atskirai yra paskiriami pardavimų vadovai, kurie tos šalies parduotuvėms rengia savaitinius nutarimus pagal kuriuos parduotuvėse yra organizuojamas darbas, taip pat jie yra atsakingi už bendrus jiems paskirtų parduotuvių darbo rezultatus ir jų vykdymą. Kiekvienoje parduotuveje yra parduotuvės vedėjas ir du jo pavaduotojai, kurie yra atsakingi už savo parduotuvės darbą ir veiklos rezultatus. Įmonės logistikos kompleksišką procesų visumą išmaniai valdo įmonės specialistai. Jie užtikrina, kad madingos prekės laiku pasiektų parduotuves 22-ose Europos šalyse ir JAV. Prekės į Europą yra atplukdomos į Deichmann logistikos centrus, kuriuose yra paskirstomos parduotuvėms. Įmonės valdymas grafiškai pavaizduotas 1 priede.

Neatsiejama įmonės dalis yra darbuotojai. Vykdomos atrankos, jog darbuotojai būtų parinkti tokie, kurie būtų komunikabilūs, mokėtu bendrauti, būtų atsakingi ir mylėtu savo darbą. Už gerą ir profesionalų darbą darbuotojams mokamas didesnis nei įprastai altyginimas. Kas met vyksta geriausios parduotuvės rinkimai, kurio nugalėtojai gauna išvyką į spa centrą ir pan. Vyksta seminarai, saviugdos mokymai. Nuolat atnaujinamos jau turimos žinios ir išmokstama naujų.

Įmonėje yra nuolatos vykdomi rinkos tyrimai, kurie leidžia kreipti dėmesį į klientų poreikius bei tikrinti  institucijos paslaugų kokybę. Taip pat nuolatos yra ugdomi ir tobulinami įmonės darbuotojai, vadovai. Kasmet milijoninės sumos yra investuojamos į parduotuvių modernizaciją, logistikos sistemos tobulinimą, siekiant užtikrinti, kad apsipirkimas parduotuvėse klientui būtų malonus potyris.

Deichmann Praktikos ataskaita. (2015 m. Gruodžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/deichmann-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:34