Derybininko kalbos strateginės orientacijos derėjimosi komunikacijoje


Komunikacijų skaidrės.

Derybininko kalbos strateginės orientacijos derėjimosi komunikacijoje. Komunikacija yra strateginė. Verslo derybų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas. Derybų strategijos rengimas. Derybinės kalbos strategijos. Derbininko retorikos strateginės orientacijos. Retorinė orentacija. Derybinės kalbos strategija. Tikslai, kurių siekia derybininkas. Galutinis derybininko kalbos tikslas. Kalbėjimo strategija. Strateginių orientacijų įgyvendinimas susijęs su kiekvienu kalbos aspektu. Situaciniai veiksniai derybininko retorikoje. Strateginis procesas. Rengiant kalbą deryboms ir ją sakant, derybininkui yra labai svarbu gerai pažinti. Objekto, oponento ar organizacijos pažinimas. Informacijos turėjimas apie kitą derybinę puse. Derybininko interesas yra viena iš svarbiausiųjų jo derybinės veiklos varančiųjų jėgų. Kalbos strategija. Įrodymas. Argumentavimas. Argumentavimui būdinga. Manipuliacija. Blefavimas. Žmogaus kalba-labai svarbi. Rengiant ir sakant derybinę kalbą, tikslinga būtų naudotis D.


Komunikacija yra strateginė; Verslo derybų strategijos kūrimas; Derybų strategijos rengimas; Derybinės kalbos strategijos; Derbininko retorikos strateginės orientacijos; Retorinė orentacija; Derybinės kalbos strategija; Tikslai, kurių siekia derybininkas; Galutinis derybininko kalbos tikslas; Kalbėjimo strategija; Strateginių orientacijų įgyvendinimas; Situaciniai veiksniai derybininko retorikoje; Strateginis procesas; Derybininkui yra labai svarbu gerai pažinti; Oponento, objekto ar organizacijos pažinimas; Informacijos turėjimas apie kitą derybinę pusę; Interesas- derybinės kalbos varančioji jėga; Kalbos strategija; Įrodymas; Argumentavimas; Argumentavimui būdinga; Manipuliavimas; Blefavimas; Žmogaus kalba- labai svarbi; D. Zarefski pasiūlyti principai.

Pagal mokslininkę K. Kellermmen, bet kuri komunikacija yra strategino pobūdžio. Savo nuomonę mokslininkė pagrindžia tokiais argumentais: Bet kuri komunikacija yra strateginio pobūdžio, kadangi žmonės nebendrauja be tikslo, o bendravimo tikslas yra motyvuojamas kalbančiojo noru savo kalba pasiekti tam tikrų rezultatų; Komunikacija turi strateginę kryptį dėl to, kad ji nuolat veikiama dviejų pastovių veiksnių – socialinio priimtinumo ir efektyvumo; Komunikacijos strategiškumas yra nulemtas tuo, kad bendravimo procese pastoviai tenka adaptuotis prie besikeičiančių sąlygų.

  • Komunikacijos Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (1509 žodžiai)
  • Komunikacijų skaidrės
  • MS PowerPoint 467 KB
  • Derybininko kalbos strateginės orientacijos derėjimosi komunikacijoje
    10 - 5 balsai (-ų)
Derybininko kalbos strateginės orientacijos derėjimosi komunikacijoje. (2016 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/derybininko-kalbos-strategines-orientacijos-derejimosi-komunikacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:36