Dėstymo kokybė studentų požiūriu


Pedagogikos referatas. Įvadas. Dėstymo kokybės samprata. Dėstymo vertinimo kriterijai. Sklandi dėstytojų komunikacija. Dėstymo metodų taikymas. Aktyvūs dėstymo metodai. Pasyvūs dėstymo metodai. Informacinių komunikacinių priemonių naudojimas. Studentų kritinio, kūrybinio mąstymo skatinimas. Objektyvus vertinimas. KTU Panevėžio instituto dėstymo kokybė studentų požiūriu analizė. Išvados. Literatūra.


Viena svarbiausių dimensijų, įtakojančių studijų kokybę yra dėstymas. Lietuvoje devinto dešimtmečio pabaigoje, prasidėjus esminiams politiniams, ekonominiams, socialiniams pokyčiams dėstymas tampa vis labiau orientuotas į studentą, besirengiantį gyventi šiuolaikinėje, kartu ir tarptautinėje visuomenėje.

Darbo objektas – dėstymo kokybė studentų požiūriu.

Darbo tikslas – įvertinti dėstymo kokybę studentų požiūriu.

Darbo uždaviniai:

1.Atskleisti kokybiško dėstymo sampratą.

2.Nustatyti kokybiško dėstymo kriterijus.

3.Ištirti Kauno Technologijų Universiteto Panevėžio instituto dėstymo kokybę studentų požiūriu.

Darbo metodai – literatūros šaltinių ir dokumentų analizė, anketinė apklausa, empirinių duomenų analizė.

  • Pedagogika Referatai
  • 2014 m.
  • 21 puslapis (4528 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 41 KB
  • Dėstymo kokybė studentų požiūriu
    10 - 1 balsai (-ų)
Dėstymo kokybė studentų požiūriu. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/destymo-kokybe-studentu-poziuriu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:07