Didaktika konspektas


Pedagogikos skaidrės. Didaktika. Tikslas. Įsisavinti tradicinės pedagogikos. Baigiamasis darbas. Patirties / praktikos refleksija (remiantis naujai įgytomis žiniomis,) ką dėstau (dėstomas dalykas, mokymų rūšis). Įžanga 1. Didaktikos raida ir objektas. Literatūra. Didaktikos raida. Graik. didaskein – mokyti, didaktikos – pamokomas. Ištakos. Didaktikos užuomazgos 2400 m. J. A. Komenskis (1592-1670) - suformulavo pagrindinius reikalavimus mokymui. Įvairūs autoriai siūlo mokymo kaitos paradigmas, kurios klasifikuojamos. Pagal požiūrį į mokymą, mokytojų ir mokinių vaidmenį mokymo procese. Mokymo paradigma. Mokymo paradigma - tai tradicinis požiūris į mokymą. Mokymo paradigmos virsmas susijęs ir su amerikiečių filosofo ir pedagogo J. Sąveikos paradigma. Sąveikos paradigma pabrėžia. Mokymosi paradigma. Mokymosi paradigma - tai naujas požiūris į mokymą, kuris remiasi konstruktyvizmo teorija. Didaktikos objektas. Didaktikos šakos. (L. Jovaiša, J. Vaitkevičius, 1989). Didaktikos turinį sudaro šie pagrindiniai klausimai. Koks mokymo tikslas ir uždaviniai – tai pagrindinis klausimas. Ko mokyti? Atsakant į šį klausimą, svarbu išaiškinti koks išsilavinimas reikalingas besimokančiajam. Kaip mokyti ir mokytis? Tai mokymo proceso esmės, metodų bei mokymo organizavimo formų problema. Kokie šiuolaikiniai reikalavimai ugdytojui ir ugdytiniui? Jau senokai sUabejota, ar mokymo esmė – žinios ir vertybės, mokslo žinių pagrindai. Didaktikos objektas yra mokymo ir mokymosi procesai. Pažiūrėkime. Didaktiniai principai. Didaktikos principai. Tai didaktikos kategorija, nusakanti, kaip realizuoti mokymą. Didaktinių principų problema. Didaktikos klasikas J. Didaktinių dėsnių ir principų priklausomybė (L. Jovaiša, J. Vaitkevičius, 1989). Istorijos, kultūros ir mokymo sąveikos dėsnis 1 Moksliškumo principas. Loginio ir kūrybinio mąstymo mokymo ryšio dėsnis 8 Sistemingumo ir nuoseklumo principas. Vienas svarbiausių mokymo principų yra moksliškumo principas. Teorijos ir praktikos ryšio principas. Teorijos ir praktikos ryšio principas parodo mokslo ryšį su gyvenimu. Frontalaus, grupinio ir individualaus mokymo derinimo principas. Ugdomasis mokymas įmanomas tik tada, jeigu atsižvelgiama į mokinių sudėtį išsilavinimą, pajėgumą, individualias skirtybes. Besimoančiųjų pažintines galimybes, jo protinius ir praktinius sugebėjimus lavina nemažai veiksnių. Taisyklės. Mokyme eiti nuo. Vadovavimo ir mokinių savarankiškumo derinimo principas. Šis principas

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 47 puslapiai (2189 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1438 KB
  • Didaktika konspektas
    10 - 7 balsai (-ų)
Didaktika konspektas. (2015 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/didaktika-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:25