Didaktika refleksija


Kūno kultūros refleksija. Kūno kultūros užduotis. Refleksija.


Stebinti 6 pirmos savaites pamokas, pastebėjau , kad mokiniams daugiau metų tuo labiau jie mokytojo neklauso. Turbūt dėlto, kad jų pasaulio pažinimo spektras platėja, atsiranda noras prieštarauti, jausti valdžia, naujų principų atsiradimas. Lyginant šeštų ir aštuntų klasių pasiekimus, matosi pažymių skirtumas. Aštuntos klasės moksleiviai atlieka paskirtas užduotis ne iš pirmo karto, o kai mokytojas pakelia toną, plepą pamokos metu, lėtai atlieką užduotis, o penktų klasių moksleiviai atvirkščiai. Labiausiai nepaklusnus buvo penktadienio dienomis, taip pat ir susirinkdavo 2-3 mokiniais mažiau. Žiūrint iš psichologinės pusės, nesimatė mokytojoje kažkokios neapykantos 8 klasėje kur daugiausia nepaklusnių moksleivių buvo. Atrodo kad mokytoja myli juos visus vienodai, nesvarbu kad ir ką darytų. Tai paliko man įspūdį.

Kadangi dabar teko vienam vesti pamokas tai reikėjo greitai suktis. Prieš pamoką vos spėjau parengti salę apšilimo inventoriumi, pagrindinei pamokos daliai sunešti inventorių kurio reikės. Todėl kad buvau įpratęs kaip stebėtojas, ir ateidamas jau būdavo viskas paruošta, bet tai nedidele tik kliūtis kuri truputėli mane išbalškė.

Iš viso vedžiau 9 pamokas Vilniaus Ateities vidurinėje mokykloje. Nuo praeitų metų inventorių papildė nauji 4 krepšinio kamuoliai, nauji krepšinio lankai ir 4 lauko teniso kamuoliai, kurių būklė buvo mažiau nei 50proc. pagal sveikumą, išmesti (kamuoliai), o kiti, kurie šiek tiek turėjo defektų, buvo sutaisyti (stoveliai, gimnastikos ožys).

Didaktika refleksija. (2015 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/didaktika-refleksija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:41