Didaktikos paskaitų refleksija


Pedagogikos refleksija.

Lietuvių kalbos ir literatūros didaktikos įvado pratybų refleksija.


Manau, kad vieni svarbiausių gebėjimų – mokytojui mokėti tinkamai vesti diskusijas klasėje: uždavinėti tinkamus klausimus, leisti mokiniams pasireikšti, parodyti savo žinias ir supratimą. Tik tokiu būdu pamoka gali būti prasminga ir mokytojui daug lengviau suprasti, ko mokiniai nežino, be to, tai kelia mokinių aktyvumą, o visiems aktyviai dalyvaujant pamokoje, būtent tos pamokos atmosfera tampa draugiška ir maloni, o mokiniai nebijo eiti į tokias pamokas, t.y., jie žino, kad jų nuomonė bus išklausyta ir jie nebus pažeminti prieš klasę. Taigi mokytojas taip pat turi atkreipti dėmesį ir į kiekvieno vaiko savijautą pamokoje, nuotaiką.

  • Pedagogika Refleksijos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (462 žodžiai)
  • Pedagogikos refleksijos
  • Microsoft Word 14 KB
  • Didaktikos paskaitų refleksija
    10 - 8 balsai (-ų)
Didaktikos paskaitų refleksija. (2016 m. Sausio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/didaktikos-paskaitu-refleksija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:35