Didžiausios pasaulio aviakompanijos


Didziausios aviakompanijos. Didziausios aviakompanijos pasaulyje.

Vadybos referatas. Stambiausios pasaulio aviakompanijos. Įvadas. Southwest – stambiausia jav avialinija. Southwest kūrimosi pradžia. Soutwest rinka. Soutwest ateities perspektyvos. Soutwest darbo specifika. British airways aviakompanija didžioje britanijoje. British airways kūrimosi pradžia. British airways rinka. British airways ateities perspektyvos. British airways darbo specifika. Airių avialinija – ryanair. Ryanair kūrimosi pradžia. Ryanair rinka. Ryanair ateities perspektyvos. Ryanair darbo specifika. Prancūzijos aviakompanija – air france. Air france kūrimosi pradžia. Air france rinka. Air france ateities perspektyvos. Air france darbo specifika. Išvados.


Ryanair penki didžiausi pagrindiniai oro uostai: Londonas-Stansted (108 maršrutai), Dublinas (82 maršrutai), Girona (63 maršrutai), Alicante (59 maršrutai) ir Briuselis-Charleroi (58 maršrutai). Ryanair, nori skristi į mažesnius ar šalutinius oro uostus, kad sumažintų kainas ir mokesčius. Pavyzdžiui, Ryanair neskrenda į svarbiausią Paryžiaus-Charles oro uostą de Gaulle, jis vietoj to skrenda į Beauvais, 85 km nuo Paryžiaus, daugiau kaip tris kartus didesnis atstumas tarp Paryžiaus ir Charles de Gaulle oro uosto. Tačiau Ryanair aptarnauja kai kuriuos pagrindinius oro uostus tokius kaip Londonas-Gatwick ir Madridas-Barajas. Ryanair turi 41 Europos 'pagrindus'. Nepaisant Ryanair yra airių avialinija, tai turi reikšmingą buvimą Britanijoje, tarp kitų Europos šalių. Jo trys didžiausi britų pagrindai yra Londonas-Stansted, Liverpulis ir Rytiniai Midlendai. Ryanair mažiausias pagrindas yra Belfasto mieste su tiktai 5 maršrutais, veikiančiais nuo oro uosto, su vienu lėktuvu, įkurtu ten į Bristolį, Londono Stansted, Liverpulį, Glazgą Prestwick ir Rytinius Midlendus.

AirFrance yra prancūzų avialinija, kurios centras Tremblay-en-France, Prancūzija (šalia Paryžiaus), ir yra viena iš pasaulinių didžiausių avialinijų. Air France buvo suformuota 1933 m. spalio 7-ąją, iš susijungusių Air Orient, Air Union, Compagnie Générale Aéropostale, Compagnie Internationale de Navigation Aérienne (CIDNA), ir Société Générale de Transport Aérien (SGTA. Sudedamieji Air France nariai jau pastatė didelius tinklus po visą Europą, į Prancūzijos kolonijas Šiaurės Afrikoje ir toliau. Per Antrąjį pasaulinį karą, Air France perkėlė savo operacijas į Casablanca (Marokas). 1945 m. birželio 26-ąją, visos Prancūzijos orinės transportinės kompanijos buvo nacionalizuotos. 1945 m. gruodžio 29-ąją, potvarkis Prancūzijos vyriausybės, suteikė Air France visų prancūzų orinio transporto tinklo vadybą. Tais pačiais metais avialinija atidarė savo pirmą aerostotį Les Invalides centriniame Paryžiuje. Tuo laiku tinklas apėmė 160 000 km, buvo ilgiausias pasaulyje. Société Nationale Air France buvo įkurtas 1946 m. sausio 1-ąją. 1946 m. liepos 1-ąją, Air France iškilmingai atidarė tiesioginę suplanuotą paslaugą tarp Paryžiaus ir Niujorko per degalų papildymą sustojimams Shannon ir Gander. Iki 1948m. Air France valdė vieną iš didžiausių flotilių pasaulyje 130 lėktuvų. 1946m. ir 1948. Prancūzijos vyriausybė toliau leido dviejų privačių avialinijų sukūrimą: Transports Aériens Internationaux - vėlesnis Transports Aériens Intercontinentaux - (TAI) ir SATI. 1948 m. rugpjūčio 4-ąją Max Hymans paskyrė prezidentu. 1952m. Air France perkėlė savo operacijas į naują Paryžiaus Orly oro uostas pietų terminalą. Praėjus ilgesniam laikui, tinklas toliau plėtėsi, dengdamas 250 000 km. 1953m. rugsėjo 26-ąją, vyriausybė instruktavo Air France pasidalyti tolimais maršrutais su naujomis privačiomis avialinijomis. Tai buvo sekta Ministerijos Visuomeninių darbų ir Transporto apmokestinimo sutarimo dėl Air France, Aigle Azur, TAI ir UAT, po kuriuo kai kurie maršrutai į Afriką, Aziją ir Ramiojo vandenyno regioną buvo perleisti privatiems vežėjams. Avialinija pradėjo nepertraukiamas grynas reaktyvines operacijas 1960m. nuo Sud Aviacijos Karavelės ir Boeing 707. Inkorporacija reaktyvinių lainerių į Air France maršruto tinklą sumažėjo ir pagerino keleivinį patogumą. Air France vėliau tapo ankstyvu Boeing 747 operatoriumi, ir galų gale valdė vieną iš pasaulinių didžiausių 747 flotilių. 1963 m. vasario 1-ąją, vyriausybė formalizavo maršrutų tarp Air France ir jos privataus sektoriaus konkurentų. Air France turėjo atsiimti paslaugas į Vakarų Afriką (išskyrus Senegalą), Centrinė Afrika (išskyrus Burundį ir Ruandą), Pietų Afrika (apimdama Pietų Afriką), Libija Šiaurės Afrikoje, Bahreine ir Omane Viduriniuose Rytuose, Šri Lankoje (tada žinomas kaip Ceilonas) Pietų Azijoje, Indonezijoje, Malaizijoje ir Singapūre Pietryčių Azijoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje taip pat kaip Naujojoje Kaledonijoje ir Taityje. Šitie maršrutai buvo paskirti naujai Sąjungai des Transports Aériens (UTA), nauja privati avialinija, kuri buvo rezultatas susijungimo tarp TAI ir UAT. UTA taip pat gavo išimtines teises tarp Japonijos, Naujosios Kaledonijos ir Naujosios Zelandijos, Pietų Afrikos ir Réunion salos Indijos vandenyne, taip pat kaip Los Andžele ir Taityje. Nuo 1974m. Air France pradėjo keisti daugumą operacijų į naują Charles de Gaulle Oro uostą į šiaurę nuo Paryžiaus. Iki pradžios 1980-ųjų tiktai Korsika, Martinika, Gvadelupa, dauguma paslaugų į Prancūzijos Gajaną, Réunion, Magribo sritį, Rytų Europa (išskyrus SSRS), Pietų Europa (išskyrus Graikiją ir Italiją), ir viena kasdieninė paslauga į Niujorką (Džonas Ficdžeraldas Kenedis) pasiliko Orly. 1974m. Air France taip pat tapo pasauliniu pirmu operatoriumi Airobus A300 lėktuvams.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (5361 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Didžiausios pasaulio aviakompanijos
    10 - 3 balsai (-ų)
Didžiausios pasaulio aviakompanijos. (2013 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/didziausios-pasaulio-aviakompanijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:17