Didžiosios Britanijos mokesčių sistemos analizė


Ekonomikos referatas.

Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Ab „Pieno žvaigždės“ verčių modelis. Ab „Pieno žvaigždės“ išorinė verslo aplinka (pest analizė). Ab „Pieno žvaigždės“ prekės ženklas „Dvaro“. Išvados.


Darbo tikslas - aprašyti AB „Pieno žvaigždės“ marketingo strategiją. Marketingo strategija – tai faktinė, argumentuotai įvertinta situacija, apskaičiuota taktika, darni organizacijos tikslų, veiklos krypčių ir veiksmų visuma pateikiama marketingo plane. Marketingo tikslai – tai marketingo užduotys planuojamam laikotarpiui, apibrėžtos kiekybiniais ir kokybiniais rodikliais marketingo projektuose – strateginiuose planuose. Strateginis planavimas – tai ilgalaikiai įmonės tikslai. Taktinis planavimas – tai trumpalaikiai įmonės tikslai, bendro strateginio plano dalis. Marketingo strategija – sėkmingos ir efektyvios komunikacijos garantas.

• Palanki eksportui aplinka. Bendrovės eksporto mastas pastaraisiais metais didėjo, taip pat didėjo eksporto dalis pajamų struktūroje. Eksporto augimą lemia palankios prekybos galimybės Europos Sąjungos šalyse ir eksporto subsidijos už produkciją, parduodamą trečiosiose šalyse. Bendrovė turi sertifikatus, reikalingus produkcijai eksportuoti.

AB „Pieno žvaigždės“ akcininkai nurodyti 1 lent.

Socialinė aplinka. Visuomeninės erdvės, viešosios socialinės paslaugos gerai funkcionuoja tik kompaktiškai užstatytoje teritorijoje, rajonuose, kur gyvena įvairių socialinių sluoksnių, skirtingo amžiaus ir skirtingas pajamas gaunančios visuomenės grupės, todėl Lietuvoje skatinama įvairių socialinių sluoksnių integracija, mažinama socialinė atskirtis. Gamtosaugos problemos aktualios pieno perdirbimo įmonėms. Visuomenės požiūris į ekologines problemas sparčiai keičiasi ir plėtojasi visuomeninės kovos už švarią aplinką formos. Be to, vis didėjančių gamtosaugos normatyvinių reikalavimų ir standartų užtikrinimas reikalauja iš pieno perdirbimo verslo atstovų kruopštaus technologijų parinkimo, o tai susiję su didesnėmis gamybos išlaidomis. Pieno sektoriui grėsmę kelia tai, jog planuojama, kad iki 2050 m. gyventojų skaičius smarkiai sumažės (sumažės gimstamumas) ir dėl to santykinai padidės pensijinio amžiaus žmonių skaičius, tuo tarpu pensininkai pieno produktų nelabai gali vartoti, o neretai ir nenori. Taip pat pastaruoju metu daug kalbama apie tai, kad vartoti pieno produktus nėra sveika ir tai gali padaryti itin neigiamą įtaką pieno produktų realizavimui rinkoje.

Technologinė aplinka. Technologinė aplinka pirmiausiai labai veikia pieno perdirbimo įmonių gamybos procesus. Tai pasireiškia per pieno produktų įpakavimą, ženklinimą. Mokslo ir technikos pažanga įtakoja ir pieno produktų kainas. Be to, techninių naujovių įtaka reikšminga ir pieno produktų transportavimo bei sandėliavimo operacijoms. Dėl mokslo ir technikos pažangos tobulėja transporto priemonės, sandėliuose naudojama technika. Akivaizdus techninės pažangos poveikis ir reklamai. Naujos masinės informacijos priemonės bei reklamos gamybai naudojamos technologijos leidžia kurti įdomesnę, veiksmingesnę, labiau pirkėjo dėmesį patraukiančią reklamą.

  • Ekonomika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1982 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Didžiosios Britanijos mokesčių sistemos analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Didžiosios Britanijos mokesčių sistemos analizė. (2016 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/didziosios-britanijos-mokesciu-sistemos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 13:00