Didžiosios britanijos transportas


Transporto referatas. Įvadas. Didžiosios Britanijos transporto sistemos analizė. Šalies apibūdinimas. Kelių transportas. Geležinkelių transportas. Oro transportas. Vandens transportas. Viešasis transportas. Turizmas. Išvados. Literatūra.


Šiame darbe aptariame Didžiosios Britanijos transportą. Darbe siekiame išanalizuoti šios šalies transporto rūšių infrastruktūrą. Analizuodami straipsnius ir statistinius duomenis, pateikiame analizę ir transporto rūšių pobūdį. Mūsų referato tikslas išsiaiškinti, kokia transporto priemonė yra efektyviausia, greičiausia, ekonomiškiausia. Sužinoti, Didžiosios Britanijos didžiausius uostus, oro uostus, pasidometi, kiek žmonių naudojasi viešuoju transportu.

Didžiosios Britanijos transporto sistemos analizė

Kelių tinklą Didžiojoje Britanijoje, 2006 m. sudarė 12,226 km magistralinių kelių (įskaitant 3,503 km greitkelio), 38.085 km pagrindinių kelių (įskaitant 55 km greitkelio), 114.657 km "B" ir "C" kelių, ir 233,383 km nepriskirti jokiai kvalifikacijai keliai (daugiausia vietinės gatvės ir pravažiavimo keliai) - iš viso 398,350 km. 

Keliai yra populiariausias transportavimo būdas Didžiojoje Britanijoje. Daugiau kaip 90% keleivių keliaują transporto priemonemis ir 65% vidaus krovinių yra transportuojami naudojant kelius. Pagrindiniai greitkeliai ir magistraliniai keliai, iš kurių daugelis yra krašto kelių, sudaro bendra tinklą, kuris jungia visus miestus ir didesnius miestelius. Kas sudaro trečdalį visos šalies eismo ir užima apie 0,16% ploto.

Bendros tendencijos vidaus keliais vežamų krovinių srauto.

Tarp 2009 ir 2010, prekių kiekis pervėžtas Didžiojoje Britanijoje registruotu pervėžimo kopanijų padidėjo 11 procentų iki 139mlrd. Tonų kilometrui.

Per tą patį laikotarpį, perkeliamas prekių kiekis padidėjo 10 procentų iki 1489mln tonų, o transporto priemonių nuvažiuotas atstumas padidėjo 4 procentais iki 18,8 mlrd kilometrų.

2011 metais Didžiosios Britanijos vyriausybė pritarė 33 mlrd. svarų sterlingų vertės greitojo traukinio linijų, jungiančių Londoną ir Birmingamąi ir jau pastatyta Eurotunelį, tinklo statybai, nepaisant aršaus pasipriešinimo.

Didžiojoje Britanijoje skrydžiai prasidejo 1919 m. rugpjūčio 25, tada tai buvo pirmas pasaulyje reguliarus tarptautinis reisas iš Londono į Paryžių.

Daugelis šalių turi nacionalines aviakompanijas, kurias vyriausybė valdo ir eksplotuoja. Visiškai privačios oro linijos yra daugiau nepriklausomos nuo valstybės reguliavimo ekonomine, politine ir saugumo prasme.

Didžioji Britanija nereguliuoja savo oro bendrovių. Anksčiau vyriausybė diktavo lėktuvų maršrutų tinklą, buvo taikomi ir kiti reikalvimai oro susisiekimo bendrovėms. Kada vyriausybė davė daugiau laisvės oro bendrovėms, šioms buvo iš esmės lengviau derėtis su skirtingais oro uostais, derinti bendrą veiklą.Šiuo metu avialinijos labai pažeidžiamos įvairių faktorių, įskaitant degalų kainas, geologinių, ekonominių įvykių, konkurencinių ir meteorologinių veiksnių, daugelis iš šių įvykių negali būti prognozuojami ar kontroliuojami. Nepaisant to, aviaįmonės nusiteikusios optimistiškai, nes šis laikas, oro pramonės atsigavimui gali būti daugiau palankus, nei bet kada anksčiau, nes oro linijų bendrovės inicjuoja struktūrinius pokyčius, o ne tik reaguoja į išorės įvykius.

  • Transportas Referatai
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (2761 žodis)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 96 KB
  • Didžiosios britanijos transportas
    10 - 9 balsai (-ų)
Didžiosios britanijos transportas. (2015 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/didziosios-britanijos-transportas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:35