Dietetika skaidrės


Maisto technologijos skaidrės.

Tinkamo maitinimosi reikalavimai. Kas yra tinkamas maitinimasis? Tinkamas maitinimasis (II). Pagrindinės tinkamo maitinimosi taisyklės. Tinkamo maitinimosi principai. Kur panaudojamos su maistu gautos maistinės medžiagos organizme ir nuo ko priklauso energijos poreikis. Kokios yra žmogaus energijos sąnaudos? Fizinio aktyvumo koeficientai. Literatūra.


Suaugusiems patariama: Valgant 4 kartus (% nuo bendro paros kaloringumo) Pusryčiams 25% Pietums 40% Pavakariams (priešpiečiams) 10% Vakarienei 25% Valgant 6 kartus: Pusryčiams 20% Priešpiečiams 10% Pietums 30% Pavakariams 10% Vakarienei 20% Priešnakčiams 10%.

Mažai arba jokio fizinio aktyvumo: Reikalingas dienos kalorijų kiekis = REE x 1.20; 2. Lengvas fizinis aktyvumas (1-3 dienos per savaitę): Reikalingas kalorijų kiekis = REE x 1.375; 3. Vidutinis fizinis aktyvumas (3-5 dienos per savaitę): Reikalingas kalorijų kiekis = REE x 1.55; 4. Sunkus fizinis aktyvumas (5-7 dienos per savaitę): Reikalingas kalorijų kiekis = REE x 1.725; 5. Labai sunkus fizinis aktyvumas (du kartus per dieną, labai sunkios treniruotės): Reikalingas kalorijų kiekis = REE x 1.90.

Dietetika skaidrės. (2016 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/dietetika-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:42