Diferencijuotas dailės mokymo procesas


Mokintis skaidres. Diferencijuotas mokymas - tai. Diferencijuotas mokymas ugdymas. Skaidres mokintis. Homogeninės heterogeninės grupės. Skaidres dailei. Diferencijuotas dailes ugdymas. Homogenine besimokanciuju grupe.

Dailės skaidrės. Dinamiškai diferencijuot dailės mokymo organizavimo procesas. Kas yra diferencijuotas mokymas? Diferencijavimo kriterijų problema mokymo procese. Dinamiško diferencijuoto dailės mokymo organizavimo procesas. Tiesioginis ir netiesioginis mokinių pažinimas. Dailės mokymo dinamiško diferencijavimo mokinių kūrybingumo principai:. Mokinių grupavimas. Homogeninės homogeninės grupės. Heterogeninės grupės ir atviras grupavimas. Grupavimo būdai:. Literatūros sąrašas.


Diferencijuotas mokymas – didaktinė sistema/mokymo kryptis. Remiantis besimokančiųjų individualiomis ir tipinėmis skirtybėmis yra sudaromos grupės, kurios skirtingai mokomos, taip sudaromos sąlygos mokiniams mokytis pagal jų pajėgumą.

Mokymo diferencijavimas remiasi ugdytinų pažinimu. Pirma nustatomas jų pasirengimo toliau mokytis lygis, po to eina grupavimas/grupavimasis.

Problema, kad nėra prieita vienos nuomonės dėl mokinių diferencijavimo. Vaikai labai skirtingi ir diferencijavimo proceso autoriai turi skirtingas pozicijas kokius požymius ar požymių kompleksus reikėtų išskirti norint grupuoti vaikus, sudarant jiems palankias sąlygas toliau mokytis.

  • Dailė Skaidrės
  • 2012 m.
  • 27 puslapiai
  • Universitetas
  • Dailės skaidrės
  • MS PowerPoint 3537 KB
  • Diferencijuotas dailės mokymo procesas
    10 - 3 balsai (-ų)
Diferencijuotas dailės mokymo procesas. (2012 m. Birželio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/diferencijuotas-dailes-mokymo-procesas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:10