Diferencijuoti garsus s ir š


Pedagogikos planas. Logopedinė išvada fonologinis sutrikimas foneminė artikuliacinė dislalija. Tema garsų s ir š diferencijavimas sakiniuose. Tikslas diferencijuoti garsus s ir š. Organizacinė dalis. Smulkiosios motorikos lavinimas. Artikuliacinių judesių lavinimas. Garsų s ir š tarimo aiškinimas. Garsų s ir š tarimas skiemenyse, žodžiuose. Garsų s ir š įtvirtinimas rišliojoje kalboje. Foneminės klausos lavinimas, garsinės sintezės įgūdžių formavimas. Pratybų užbaigimas, atsisveikinimas.


Žaidžiamas žaidimas, kurio metu logopedas vardina maisto produktus, kuriuos žmonės valgo. Vaikų paprašoma, kai jis išgirs žodyje garsą S, tą produktą paimti ir padėti į šaldytuvą. Atlikus užduotį, mergaičių paprašoma tą patį padaryti išgirdus garsą Š.

Maisto produktų kortelės: višta, morka, grybas, tortas, ledai, bulvė, vynuogės, kriaušė, agurkas, pienas, česnakai, obuoliai, slyva, pomidorai, sūreliai.

Vaikų prašoma sugalvoti maisto produktų, kurių pirma raidė būtų s, o paskui š.

  • Pedagogika Planai
  • 2013 m.
  • 3 puslapiai (822 žodžiai)
  • Pedagogikos planai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Diferencijuoti garsus s ir š
    9 - 2 balsai (-ų)
Diferencijuoti garsus s ir š. (2013 m. Birželio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/diferencijuoti-garsus-s-ir-s.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:47