Dirbtinio intelekto kryžiukų-nuliukų žaidimas


Informatikos kursinis darbas. Įvadas. Užduotis. Dirbtinio intelekto algoritmas. Pavyzdžiai. Išvados. Literatūros sąrašas. Įvadas. Programos kodas. Pagrindinis programos kodas. Funkcijų kodas. Klasė. Pavyzdžiai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Rašydamas šį kursinį darbą susipažinau su „Microsoft Visual Studio 2010“ konsolinių programų kūrimo aplinka. Susipažinau bei įsisavinau C++ programavimo kalbos sintakse ir sužinojau pagrindines šios programavimo kalbos ypatybes, bei išmokau programuoti nesudėtingas programas. Taip pat supratau kuo dirbtinis intelektas skiriasi nuo įprastų kompiuterinių algoritmų.

Kursinio darbo tikslas pasiektas, sukūriau tokią programą, kuri gali imituoti žmogaus mąstymą.

  • Informatika Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • Gytis
  • 11 puslapių (1458 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 376 KB
  • Dirbtinio intelekto kryžiukų-nuliukų žaidimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Dirbtinio intelekto kryžiukų-nuliukų žaidimas. (2013 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/dirbtinio-intelekto-kryziuku-nuliuku-zaidimas.html Peržiūrėta 2017 m. Rugpjūčio 21 d. 11:34