Dirbtinis intelektas kompiuteriniuose žaidimuose


Informatikos referatas. Įvadas. Dirbtinio intelekto istorija kompiuteriniuose žaidimuose. Žaidimų dirbtinis intelektas. Asmens šaudyklės. Laiko strategija. Simuliacija. Dirbtinio intelekto žaidimuose ateitis. Išvados. Naudota literatūra.


1.Dirbtinio intelekto metodai nuolat tobulėja ir vystosi, tačiau jų veikimo principai kai kuriuose video žaidimuose išlieka nepakitę.

2.Kompiuterinių žaidimų kūrėjai stengiasi sukurti tokį dirbtinį intelektą, kuris mastytų ir elgtųsi kaip žmogus.

3.Realaus laiko strategija – kompiuterinių žaidimų žanras, kuriame žaidėjas realiu laiku renka resursus, stato pastatus, stiprina armiją. Esminis skirtumas nuo kitaip ėjimų strategijos tas, kad žaidimo veiksmas nesuskirstytas į ėjimus, visos kovojančios pusės priima sprendimus vienu metu

  • Informatika Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2161 žodis)
  • Universitetas
  • Informatikos referatai
  • Microsoft Word 1866 KB
  • Dirbtinis intelektas kompiuteriniuose žaidimuose
    10 - 2 balsai (-ų)
Dirbtinis intelektas kompiuteriniuose žaidimuose. (2014 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/dirbtinis-intelektas-kompiuteriniuose-zaidimuose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:17