Diskriminacija kainomis


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Diskriminacijos kainomis rūšys. Pirmojo laipsnio diskriminacija. Antrojo laipsnio diskriminacija. Trečio laipsnio diskriminacija. Diskriminacijos kainomis pritaikymas. Avialinijų kainodaros pavyzdys. Viešojo transporto kainodara. Teatro kainodara. Išvados. Literatūra. Priedai.


•Aviakompanija tol norės prastinti ekonominės klasės kelionę, siūlomą paprastam keliautojui, kol atsidurs taške, kuriame prarastas pelnas, parduodant, i turistinę kelionę vykstančiam keleiviui, yra lygus , gautam pardavus verslininkui.

•Keliautojas, kuris yra pasirengęs mokėti daugiau, labiau vertins kokybės pagerėjimą negu mažiau paklausus keliautojas.

•„Apgadindama“ ekonominės klasės kelionę, aviakompanija uždirba daugiau.

•Kainai jautrus pirkėjas (turistas) už „suprastintą“ kelionę norės mokėti mažiau, nei keleivis, vykstantis verslo reikalais

•Ne visada galima užtikrinti teikiamų lengvatų teisingumą. Kartais išties sunku atskirti žmogų, ar jis yra tikrasis tos kortelės savininkas, kadangi kortelę galima perduoti kitam asmeniui. Vis dėlto, dažniausiai yra lengva atskirti tokius vartotojus, kadangi jie turi su savimi turėti atitinkamus pažymėjimus (pensininko, invalido, studento, moksleivio).

Diskriminacija kainomis. (2014 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/diskriminacija-kainomis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:21