Dizelio pagrindinių nejudančių detalių defektacija ir remontas


Alkūninio mechanizmo nejudancios detales referatai. Skirstymo veleno defektacijos darbas. Dujų skirstymo mechanizmo tipai. Stovas indikatoriui. Varikliu detaliu remonto referatas. Variklio blokas remontas kursinis. Defektacija ar defektavimas. Referatas detaliu restauravimas. Paskirstymo veleneliu kakleliu storis. Nejudancios variklio detales.

Transporto esė. Dizelio pagrindinių nejudančių detalių defektacija ir remontas. Pamatinis rėmas pagamintas iš kietaus ir plėno. Pamatinis rėmas yra vdv pagrindas ant kurio tvirtinasi variklio stovas ir karterio blokas. Pamatinis rėmas tarnauja kaip atrama akūninio veleno pamatinems guoliams. Kadangi čia dirba skrejiko- švaistiklinis mechanizmas jis turi būti sandarus. Pamatiniai rėmai skirstasi sudetiniai, lieti, suvirinti, kombinuoti; medžiaga – pilkasis ketus arba plienas. Pamatinio rėmo tvirtinimas prie laivo korpuso varžtais ant spec. pagalvių. Kas 70 – 100 val. Būtina tvirtinimo varžtus apveržti, o kas 500 val. darbo tikrinamas jų apveržimas. Falšveleno ašies lygiagretumas su skoba, indikatoriumi, imontotam ant spec. iringinio. Max leistinas falšveleno ašies nelygegretumas kontrolinių plokštumų atžvilgiu neturi viršiti 0.05 mm ant 1 m veleno ilgio.Gali būti naudojamas perlėjimlo budas. Jeigu atifrikcinio sloksnio išdilimas, indeklas restauruojant išlidant seną sloksnį ir užpilant galvaniniu būdu nauja storesnį sloksnį. Perlydytas indeklas yra pratekinamas staklėse.


Pamatinis rėmas yra vdv pagrindas ant kurio tvirtinasi variklio stovas ir karterio blokas.

Pagalvių. Kas 70 – 100 val. Būtina tvirtinimo varžtus apveržti, oreminių guolių lizdų ašys turi gulėti vienoje tiesėje. Tarp gretinių lizdų ašių nukripimai leidžiami 0,02­-0,04 mm. Ašies padetis vertikalioje plokštumoje tikrinama stumdamt indikatorių išilgai viršutinės rėmo plokštumos. Dėl išmatavimo naudojami šlifotas žiedas, kuris išeilės dedamas į kiekvieną lizdą. Matavimo baze indikatoriui laikomas rėmo šonas. Lizdo ašis turi būti lygiagreti remo viršutiniai plokštumai, kai surenkant bloką ir rėmą gaunasi cilindro ašis statmena su alkūninio veleno ašim. Nukripimas ligiagretumo leidžiamas ne daugiau 0,03 mm vienam metrui ir ne daugiau 0,1 mm visam rėmo didžiui patikrinimas atliekamas perdedant indikatorių per viršutinę rėmo plokštumą.

Galinės rėmo plokštumas, jeigu prie jų yra kas nors tvirtinama turi būti statmenas lizdų ašims. Leidžiami nukripimai 0,05 mm ant m ilgio.

Dėl tiesių matavimu plačiai naudojami optiniai pietaisai. Dėl tiesinių plokštumų ligumo naudojama m liniotė ir tarpiklis. Cilindrinių paviršių guolų lizdus tikrinami falšvelenų pagalba, pagaminto iš vamzdžio, kurio storis ne mažiau 10 mm. Falšveleno kakleiai apdirbami su tikslumu iki 0,01-0,02 mm.

Dėl nustatymo tiesiogio cilindrinio paviršaius kontrolinį veleną deda į guolio lizdą ir matuoja tarpelius su tarpiklių keliose taškuose aplink lizdo kraštus. Tarpeliai tarp veleno kaklelio ir lizdo neturi viršyti 0,03 mm.

Guolių lizdų ašių lygiagretumas nustatomas indikatoriumi, itaisitu ant rėmo plokštumos iš abėjų falšveleno galų. Išmatavimų ikirtumas neturi viršyti 0,1 mm. Raktų vertikalių reperių padetį lizdų ašimi patogu tikrinti kalibru pagalba. (pav. 1) dėl to kalibrą įstato į lizdą ir reguliavimo veržle regulioja tarpelių vienodumą Ä1 ir Ä. Po to su tarpiklių pagalba tikrinama šoninius tarpilius ä1 ir ä.

  • Transportas Esė
  • 2010 m.
  • 3 puslapiai (789 žodžiai)
  • Transporto esė
  • Microsoft Word 7 KB
  • Dizelio pagrindinių nejudančių detalių defektacija ir remontas
    8 - 1 balsai (-ų)
Dizelio pagrindinių nejudančių detalių defektacija ir remontas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/dizelio-pagrindiniu-nejudanciu-detaliu-defektacija-ir-remontas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:43