DNB banko valdymo analizė


Vadybos analizė. Įmonės pristatymas. Organizavimas. Organizacinė elgsena. Konfliktai. Konfliktų valdymas. Konflikto pusės Konfliktų priežastys. Poreikio lygmuo Poreikių grupė.


Pagrindiniai Banko uždaviniai - sistemingai atlikti vartotojų apklausas, siekiant išsiaiškinti jų poreikius, praplėsti paslaugų asortimentą, įvedant naujų paslaugų, mažinti teikiamų paslaugų kainas, taikant įvairias nuolaidas, reklamuotis tikslinės rinkos vietose, apie savo įmonę teikti reklamą leidiniuose, universitetuose bei įvairesnės verslo bei biudžetinėse bei valstybinėse įstaigose.

Sukurti stiprią organizacijos vidinę kultūrą, dirbti pelningai ir efektyviai, būti geriausiu pagal klientų pasitenkinimą, tapti patraukliausiu darbdaviu, užtikrinti paslaugų kokybę.

Strategija orientuota ne į konkurenciją, bet lyderystę keliose bankų veiklos srityse. Šiuo metu DNB palnuose – ateities bankininkystė, jaunų šeimų ir pradedančiųjų įmonių segmentai. Užtikrinti pastovias darbo vietas darbuotojams ir pastovų pragyvenimo lygį.

Žmogui svarbus poreikis yra išgyventi, todėl labai svarbi motyvacija yra geras darbo užmokestis. DNB Banke darbo užmokesčio politika yra suformuota taip, kad būtų vengiama skatinti perdėtą rizikos prisiėmimą. Kasmet yra peržiūrima atlyginimų mokejimo sistema, kurios pasekoje yra proporcingai keliami darbuotojų atlyginimai atsižvelgiant į darbo kokybę ir pelno didėjimą.

DNB bankas didelį dėmesį skiria vidinės kultūros tobulinimui. Pasak banko prezidento gera atmosfera kolektyve atsispindi ir banko klientų pasitenkinimo lygyje.

  • Vadyba Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1012 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • DNB banko valdymo analizė
    10 - 9 balsai (-ų)
DNB banko valdymo analizė. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/dnb-banko-valdymo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:46