Dormeo


Pramonės ir gamybos referatas. Įvadas. DORMEO prekės ženklo veiklos analizė. DORMEO prekės ženklo asortimento analizė. DORMEO prekės ženklo rinkos analizė. DORMEO prekės ženklo konkurentų analizė. Dormeo prekės ženklo vartotojų analizė. Išvados ir rekomendacijos. Šaltiniai.


Šis tyrimas skirtas tam, kad išanalizuoti Dormeo prekės ženklo veiklą, padėtį rinkoje, ištirti jo asortimentą ir sužinoti vartotojų žinias bei nuomonę apie šį prekės ženklą.

Tyrimo metodika – Kiekybinis ir kokybinis tyrimai. Kokybiniam tyrimui pasirinktas stebėjimo metodas, tyrimo objektas buvo stebimas ir analizuojamas, taip pat buvo naudojamas interviu metodas, SSGG tyrimai, bei asmeninė patirtis. O kiekybiniam tyrimui buvo naudojamas anketinės apklausos metodas. Anketa buvo paskelbta internetinėje erdvėje. Iš respondentų atsakymų padaryta analizė ir išvados.

Siekiant įvertinti Dormeo vartotojų nuomonę ir žinias apie šį prekės ženklą, buvo sukurta apklausa ir paviešinta Internete. Iš viso apklausoje dalyvavo 52-u respondentai, iš kurių daugiausia buvo moterų (88,5%) . Iš apklausoje dalyvavusių respondentų tik 2 žmonės iš 51 nesinaudoja Dormeo prekėmis. Respondentų amžius nuo 18 iki 46 ir daugiau metų, iš kurių dagiausia buvo 18-25 metų amžiaus. Daugiausia apklaustųjų buvo iš Vilniaus ir Vilniaus rajono, bet taip pat sulaukėme atsakymų iš Kauno bei Alytaus miestų.

Dėl kokių priežasčių pasirinkote būtent „Dormeo“ prekės ženklą?

Kiek laiko truko apsisprendimas pirkti „Dormeo“ gaminį?

Kokias asocijacijas Jums sukelia „Dormeo“ čiužinys?

Ar rekomenduotumėte „Dormeo“ prekės ženklo gaminius savo draugui/giminaičiui?

Į klausimą: „Dėl kokių priežasčių pasirinkote būtent „Dormeo“ prekės ženklą?“ daugiausia atsakymų buvo „dėl kainos ir kokybės santykio“ (28.7%), „ dėl specifinių savybių“(22,3%) ir 21.3% „dėl gerų atsilepimų“. Priimant sprendimą įsigyti Dormeo prekę ar ne, didelę įtaką respondentams darė šeimos nariai (25%), taip pat nemažai įtakos turėjo reklama (17.3%), bet daugiausiai respondentų apsisprendė pirkti patys (net 28,8%) o likusiems respondentams padėjo konsultantė arba draugai. Daugiausia prekių buvo įsigyta tiesiogiai iš parduotuvės (net 88,8%), o vos po 9,6% apklaustųjų įsigyjo prekę užsisakius Internetu arba askambinus į aptarnavimo centrą.

Į klausimą: „Kokias asociacijas Jums sukelia „Dormeo“ čiužinys?“ 46.2% apklausos dalyvių atsakė, kad patogumas, 19.2% - noras nelipti iš lovos, 17.3% pasisakė už ramų miegą ir tik 11.5% respondentams jokių asociacijų Dormeo čiužinys nesukėlė. Į sekantį klausimą: „Kiek laiko truko apsisprendimas pirkti „Dormeo“ gaminį?“ iš visų 52 respondentų 38.5% apsisprendė iš karto, 28.8% greitai apsisprendė dėl gerų rekomendacijų, 17.3% ilgai ieškojo informacijos kol nusprendė įsigyti prekę ir likusieji 15.4% apsisprendė išbandę prekę parduotuvėje.

. Iš visų apklausoje dalyvavusiųjų respondentų 80.8% liko patenkinti savo pirkinių, 13.5% tik iš dalies patenkinti ir vos 3.8% liko nepatenkinti įsigyta prekę. Ir galiausiai, net 82.7% rapklaustųjų rekomenduotų Dormeo prekės ženklą savo draugams ir giminaičiams.

Sprendžiant iš apklausos rezultatų galima padaryti tokias išvadas, kad Dormeo prekės ženklas yra smarkiai paplitęs Lietuvos rinkoje, tikrai didelis procentas žmonių ne tik yra įsigyję jo gaminius, bet ir yra patenkinti jais, o tai įrodo gaminių kokybę. Taip pat daugiausiai šis prekės ženklas paplitęs tarp jaunimo, ir tai nenuostabu, nes dabar tarp jaunuolių yra populiarų tai kas kokybiška, patogu ir naujoviška.

Dormeo prekės ženklas pasižymi savo gausiu čiužinių, čiužinukų, pagalvių, antklodžių, patalynės komplektų, grotelių ir užvalkalų asortimentu..

Dormeo Bamboo čiužinys, skirtas ieškantiems natūralumo ir ypatingo komforto pojūčio. Ypatingą komfortą suteikia 3 cm viskozės elastinės „Memory“ medžiagos sluoksnis. Yra 5 minkštumo zonos išskirtiniam prisitaikymui. Galima pasirinkti skirtingą čiužinio kietumą. Lengvai nuimamas ir skalbiamas užvalkalas.

Dormeo. (2015 m. Gruodžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/dormeo.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:46