Drabužių ir aksesuarų parduotuvė verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo srities aprašymas. Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai. Paslaugos aprašymas. Rinkodara. Rinkos apžvalga. Konkurentų analizė. Strateginė konkurentų grupė. Strateginei grupei priskiriamos įmonės. Dėvėtų drabužių parduotuvės. Armijai ir civiliams. El. Parduotuvės. Konkurentų padėtis visos rinkos atžvilgiu:. Rinkodaros planas. Pardavimo strategija. Kainodaros strategija. Reklama ir rėmimas. Skrajutės. Stendai. Plakatai. Reklamos ir rėmimo priemonių išlaidos. Gamyba. Trumpas prekybos proceso aprašymas. Vietos analizė. Patalpos ir įrengimai. Transportas. Tiekėjai. Teikiamos papildomos paslaugos. Vadyba. Organizacinė firmos struktūra. Rizikos veiksniai. Galimos problemos ir kliūtys. Alternatyvi veikla. Finansai. Finansavimo šaltiniai. Banko kreditas ir jo grąžinimo sąlygos. Kredito grąžinimo grafikas. Lūžio taško analizė. Akcininkų sąrašas. Įstatai.


Žvelgiant į ateitį matomas vis didesnis poreikis specifiniams drabužiams bei aksesuarams. Byrant SSRS per sieną sunkėsi vis daugiau informacijos apie Vakaruose gyvuojančias kultūras ir subkultūras. Jaunimas greitai į tai įsitraukė, gatvėse atsirado daugybė „neformalų“ ir jų skaičius nenustoja augti. Tokių parduotuvių, kurios aprūpintų vartotojus jų stiliaus atributika nėra daug, vartotojai prastai aprūpinti ir nepatenkinti (net 90% apklaustųjų mano, kad tokių parduotuvių nepakanka). Taigi nusprendėme įkurti „Star-O“ parduotuvę „neformalams“, kurios misija padėti jauniems ir šiuolaikiškiems žmonėms susikurti ir palaikyti savitą stilių, formuojant ir nuolatos atnaujinant asortimentą nuo kosmetikos iki drabužių, kuris atitiktų realius vartotojų poreikius, galimybes bei neatsiliktų nuo mados tendencijų. „Star-O“ išsiskirs ir tuo, jog čia galės apsipirkti įvairių stilių atstovai, nes visų stilių detalės bus vienoje vietoje.

UAB „Star-O“ veiks Vilniuje. Jai įkurti reikės 370.000Lt, iš kurių 40 procentų bus akcininkų (steigėjų), o 60 procentų pasiskolinta iš banko. Šie pinigai bus panaudoti metinei patalpų nuomai, jų įrengimui, darbuotojų atlyginimams, prekių asortimentui bei elektroninės parduotuvės įkūrimui. Veiklos pradžioje daug pinigų bus skiriama rėmimui, siekiant išpopuliarinti parduotuvės vardą bei perimti dalį konkurentų klientų. Bus naudojama „greito įsiskverbimo“ marketingo strategija. „Star-O“ bus įkurta strategiškai geroje vietoje miesto centre. Tai patogi vieta, nes galima efektyvinti reklamą, atkreipiant didesnį klientų dėmesį, nes pasirinkta Vilniaus gatvė viena iš pagrindinių, yra judri.

Išskyrėme tikslinį segmentą, į kurį orientuosimės. Tai - įvairiems stiliams priklausantis ir išsiskirti norintis jaunimas nuo 16 iki 25 metų, gaunantis vidutines arba aukštas pajamas (arba kurių tėvai gauna tokias pajamas). Šį segmentą pasirinkome todėl, kad čia daugiausia potencialių vartotojų. Šio amžiaus žmonės ieško savo vietos pasaulyje, nori atrasti savo stilių, dažnai maištauja ir siekia išsiskirti iš minios. Taigi, tai būtų pelningiausias segmentas, mat vyresnio amžiaus žmonės tampa pastovesni, ramesni, užimama padėtis visuomenėje dažnai neleidžia nukrypti nuo stiliaus standartų.

Išanalizavus galimas rizikas paminėti galime tik tris rizikos faktorius:

1) Jei atsirastų dar vienas konkurentas, kuris teiktų kokybiškus drabužius ir aksesuarus beveik visiems priimtina kaina. Tačiau kol kas tokia tikimybė yra labai maža.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2013 m.
  • 43 puslapiai (9960 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 321 KB
  • Drabužių ir aksesuarų parduotuvė verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Drabužių ir aksesuarų parduotuvė verslo planas. (2013 m. Gegužės 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/drabuziu-ir-aksesuaru-parduotuve-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:01