Drabužių ir avalynės parduotuvės verslo planas


Verslo verslo planas. Santrauka. Įvadas. Įmonės tikslai. Prekės (paslaugos) aprašymas. Prekės (paslaugos) tobulinimo tyrimai. Rinkodara. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Rinkodaros planas. Kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama. Gamyba. Trumpas gamybos (paslaugų teikimo) aprašymas. Vietos analizė. Patalpos. Įrengimai. Tiekėjai. Darbo jėga. Valdymo ir personalo valdymas. Rizikos įvertinimas. Finansai. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Pardavimų prognozė. Savikainos prognozė. Nusidėvėjimas. Gamybos išlaidų sudarymas. Veiklos sąnaudų biudžeto sudarymas. Pelno ataskaita. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – parengti drabužių ir avalynės parduotuvės „MADA“ verslo planą.

Darbo uždaviniai:

•Aprašyti prekes (paslaugas);

•Apžvelgti rinką;

•Išanalizuoti konkurentus;

•Sudaryti rinkodaros planą;

•Aprašyti gamybą (paslaugų teikimą);

•Išanalizuoti įmonės pasirinkimo vietą, patalpas, įrengimus bei tiekėjus;

•Sudaryti valdymo ir personalo planą;

•Numatyti įmonės finansinę būklę per vienerius metus;

•Įvertinti galimas rizikas bei problemas.

Darbo objektas – drabužių ir avalynės parduotuvės „MADA“ verslo planas.

Tema aktuali tuo, kad vis daugiau įmonių kuriasi, tačiau ne visos išsilaiko rinkoje, kadangi būna nevisiškai pasirengę ar blogai numatę savo įmonių alternatyvas.

Darbo metodai:

1.Mokslinės ir kitų šaltinių analizė;

2.Duomenų palyginimo analizė.

  • Verslas Verslo planai
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (5316 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 67 KB
  • Drabužių ir avalynės parduotuvės verslo planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Drabužių ir avalynės parduotuvės verslo planas. (2014 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/drabuziu-ir-avalynes-parduotuves-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:22