Drabužių prekyba įmonės strateginis planas


Parduotuves strateginis planas. Verslo planas prekyba drabuziais. Prekybos planavimas ir prekiavimas pagal plana. Imones strateginiai planai. Imones aprasymas kuri prekiauja drabuziais. Verslo planas drabuziai. Strateginis verslo planas. Kur isygit sportiniu rubu prekiavimui. Parduotuvių strateginis planas. Rubu parduotuve internetu airijoje.

Vadybos verslo planas. Įvadas. Bendrieji verslo strategijos suvokimo pagrindai. Verslo strategijos samprata. Organizacijos paskirties formuluotė. Strateginio planavimo reikšmė. „deja vu“ verslo pristatymas. Įmonės aprašymas. Įmonės valdymas ir tikslinė orientacija. Įstaigos aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Veiklos aplinkos analizė. Įmonės “deja vu” ltd swot analizė. Alternatyvų įvertinimas ir strategijų parinkimas. Strategijos įgyvendinimas. Išvados ir pasiūlymai. Naudota literatūra ir informacijos šaltiniai.


Labai gerai visi žino patarlę – „pasitinkame pagal rūbą, palydime pagal protą“. Jau nuo senų senovės rūbai tapo ne tik būdu prisidengti, susišildyti, tačiau ir būdu išsiskirti iš kitų. Tuo pačiu, tai tapo ir nesibaigiančiu verslu tiek paprastoms parduotuvėms, prekiautojams, tiek interneto erdvėse prekiaujantiems. Juk net nenudėvėjus vieno drabužio, jau yra poreikis įsigyti naują. Šiuo atžvilgiu ypatingą vietą užima moterys. Jų spintos gali „lūžti“ nuo rūbų pertekliaus, tačiau jos visada bus pasirengusios įsigyti ką nors naujo.

Lietuvoje mada klesti nuo ryto iki vakaro. Tiek parduotuvėje, tiek kavinėse, nuo ryto iki vakaro, moterys stengiasi puoštis. Gebėjimas net iš nebrangių rūbų susikurti unikalų, prabanga dvelkiantį stilių, žavi ne vieną užsienietį. Tačiau galima išgirsti ir neigiamų nuomonių šiuo klausimu – Lietuvos moterys taip stengiasi įtikti vyrų akims, taip dengia savo nepasitikėjimą savimi, ir netgi – atskleidžia savo tuštybę.

Pažvelgus į situaciją Airijoje, galima išvysti visiškai kitokį vaizdą: moterys rengiasi brangiais, dizainerių kurtais, ar bent geros kokybės drabužiais, tačiau neišsiskiriančiai. Jaunos panelės visur ir visada nesiskiria su sportine apranga, arba, geriausiu atveju, džinsais ir megztuku. Iš šono atrodo, kad jos tiesiog apsileidusios, tačiau pabendravus supranti, jog jos nenori niekam įtikti, yra drąsios, savimi patenkintos, nes taip auklėtos nuo mažumės – bausmės Airijoje netoleruojamos, vaikams leidžiama beveik viskas. Taip auga gan neauklėtų, tačiau savimi pasitikinčių žmonių karta.Viskas keičiasi tik vakare – tada gali pamatyti, ko nesi iki šiol matęs..Pūstos suknelės, mini sijonai, plikos kojos net žvarbiausiu metu, įspūdingi papuošalai, aksesuarai.

Reikia paminėti svarbiausią ir keisčiausią skirtumą tarp lietuvaičių ir airių – jeigu lietuvė turi gerą skonį, ji visada gerai atrodys ir laisva, ir turėdama partnerį, ir būdama laisva. Tuo metu airės puošiasi tik kol yra netekėjusios. Po vestuvių jos nukerpa plaukus, priauga svorio (nors dėl svorio komplekso jos neturi, tačiau yra tokių, kurios prisižiūri vis tiek iki kol randa vyrą), ir pradeda rengtis bet kaip. Jos jau pasiekė „savo“ todėl puoštis nebemato prasmės. Kad moteris apsirengusi gerais drabužiais pastebi tik iš dizainerių etikečių, pvz.: jeigu tašė vardinė, automobilis šių metų, gali įtarti, kad ir visa kita, ką ji vilki, yra brangu. Tačiau nepuošia...

Šiame darbe nagrinėsiu moterų drabužių parduotuvę „Deja Vu“, įkurtą lietuvių Airijos provincijoje.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2012 m.
  • 26 puslapiai (5378 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 58 KB
  • Drabužių prekyba įmonės strateginis planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Drabužių prekyba įmonės strateginis planas. (2012 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/drabuziu-prekyba-imones-strateginis-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:18