Drabužių prekybos įmonės strategijos vertinimas


Prekybos imones pest. Prekybos įmonės vizija. Imones strategija. Drabuziu imoniu verslo strategijos. Pest analizė lietuvos prekybos. Prekybos imones strategijos prioritetai. Rubu parduotuves imones misija. Drabuziu referato ivadas. Pest analize devetu drabuziu. Aprangos imones pest analize.

Ekonomikos referatas. Kas yrastrategija. Įvadas. Įmonės apibūdinimas. Siūlomos prekės. Įmonės rinkodara. Įmonės misija, vizija, tikslas. Penkių konkurencingų jėgų modelis. Swot (ssgg) analizė. Space metodas. Pest analizė. Ekonominiai veiksniai. Politiniai ir teisiniai veiksniai. Technologinė aplinka. Socialiniai ir kultūriniai veiksniai. Ekonominė aplinka. Išvados. Literatūra.


Sparčiai besikeičiant pasauliui, nuolatiniai pokyčiai vyksta ir organizacijose, tai vyksta visose srityse- visuomenės sandoroje, politikoje, ekonomikoje, technologijose, ekologijoje bei kitose aplinkose. Pasikeitimai vyksta labai greitai, todėl sėkmingai prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos, reikia nustatyti konkrečius įmonės tikslus, jų siekti ir vykdyti.

Šio darbo tikslas išsiaiškinti ir įvertinti įmonės „medvilina“ svarbiausius strateginės analizės metodus.

Individuali įmonė „medvilina“ įsikūrė 2006m. Lietuvoje. Įmonė užsiima prekyba išskirtinio dizaino ekologiškais viršutiniais drabužiais iš natūralių pluoštų: lino, medvilnės, vilnos. Pirmoji parduotuvė atsidarė klaipėdos mieste. Žmones domino vienetiniai išskirtiniai gaminiai iš natūralių pluoštų, todėl mus paskatino mūsų veiklą plėsti ir kitose didžiuosiuose lietuvos miestuose, o 2008m. Įmonė įkūrė internetinį puslapį, kuriame taip pat užsiima prekyba drabužiais iš natūralių pluoštų.

Mūsų įmonės tikslas pateikti tik sveikas, draugiškas aplinkai prekes, kurias auginant nebuvo nusižiangta ekologiškumo principams. Visos siūlomos prekės kruopščiai atrenkamos, nuolat tikrinamos, tam, kad galėtume pasiūlyti tik pačias geriausias prekes.

Įmonė pasirinko produkcija iš lino, nes jis pasižymi antialergiškomis savybėmis, gerai sugeria vandenį, pralaidus orui bei yra ekologiškas. Vilnos bei medvilnės gaminiais siekiama išlaikyti tradiciškumą bei darbo kruopštumą, taip pat atsižvelgiama į ekologiją. Naudojama ekologiška mirino vilna , kuri pralaidi orui, gerai sauganti nuo temperatūrų kaitos, puikiai išlaiko šilumą. Medvilnės produkcija yra pagaminta iš vadinamos „white cotton“, tai yra ekologiškai auginama ir rankomis renkama medvilnė.

Pirkdami „medvilinos“ gaminius vartotojai gali būti tikri, kad gaus kokybišką ir patikimą prekę.

  • Ekonomika Referatai
  • 2012 m.
  • 26 puslapiai (4452 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 450 KB
  • Drabužių prekybos įmonės strategijos vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Drabužių prekybos įmonės strategijos vertinimas. (2012 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/drabuziu-prekybos-imones-strategijos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:24