Draudimo įmonė


Daudimo analizė. Didėjantis dirbančiųjų skaičius įmonei. Socialinė ir kulturinė aplinka. Išankstiniais lietuvos statistikos departamento duomenimis. Technologinė aplinka. Atsirandančios naujos technologijos suteikia įmonei galimybę. Klientų analizė. Draudimo rinka savo vartotojus skirsto į du stambius segmentus. Fiziniai asmenys. Juridiniai asmenys. Klientu pritraukimas. Jaunasis miestietis. Smulkus ir vidutinis verslas. Konkurencijos analizė. Esami tiesioginiai konkurentai. Esami tiesioginiai konkurentai (stiprybės). Silpnybės. Potencialus tiesioginiai konkurentai. Ssgg anlizė. Žmogiškųjų išteklių analizė. Įmonės generalinis direktorius vadovaujasi trimis nuostatais atsižvengiant i darbuotojus. Darbuotojų įtraukimas. Vidaus karjera. Nauji talentai.

Draudimo įmonė. (2013 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/draudimo-imone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:11